Bölüm-24-

60 6 12
                                    

Dün okula gitmedigim ve devamsızlık sayım arttığı için bu gün gitmek zorundaydım.Nedensizce daha erken kalkmıştım.Rutin işlerimi halledip assagi indim ve kahvaltıyı hazırladım.Yukari çıkıp giyindim ama forma giymedim çünkü beden dersi vardi.
Giydikleri;

Kızlarda kalktı hazırlanıp yola çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızlarda kalktı hazırlanıp yola çıktık.Sonra aklıma Jimin e foto atmak geldi.Telefonu Açelya ya verip poz verdim.(Yukarıdaki gibi düşünün)
Hanseol;Of ya şimdiden özledim.
Açelya ve Gamze;Bendeee.
Açelya;Jimin Oppa kızar mı?
Gamze;Neye?
Acelya;Tayt giydiğine.
Gamze;Bilmem.Goruruz şimdi.
deyip fotoğrafı Jimin e yolladım.Hemen gormedi.30 dakika sonra gördü ve
Jimin;Yah!Gamze!Ben yanında değil iken tayt giyemezsin çıkart onu!!
Gamze;Ne yani taytı çıkarıp mı gideyim okula?
Jimin;Sen anladın beni .
Gamze;Kusura bakma okula geldik.Artik başka zamana.😉😉sende fotoğraf at çabuk.
Jimin;

Gamze; Vaoaoav!Namjoon Oppa çok yakışıklı!Jimin; Yah!Bilerek yapıyorsun demi?Gamze;şu fotoğraftan sonra kendimi kaybetmiş olabilirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gamze; Vaoaoav!Namjoon Oppa çok yakışıklı!
Jimin; Yah!Bilerek yapıyorsun demi?
Gamze;şu fotoğraftan sonra kendimi kaybetmiş olabilirim.
Jimin;Değilmi bu kadar yakışıklı bir sevgilin var iken ayık kalman imkansız zaten.
Gamze;Aaa!fotoğrafta sende mi vardın!?!
Jimin;Demekki sen beni ozlememissin isim var bb.
Gamze;Yaaa!tamam tamam kızma ama seni çok özledim.Bir buçuk ay nasil beklerim.
  O sırada okula gelmistik.Sirama geçip oturdum.
Jimin;Hayatım provaya gidiyorum.Kendine iyi bak seni seviyorum.
Gamze;Bende seni zaten şimdi hoca gelir.Okul sensiz çok kötü .😢😢
  Telefonumu kapatıp kenara koydum .Arkamı döndüğüm de Shin Wo oradaydı.Onu uzun zamandır görmüyordum.Acikcasi biraz korkmuştum. Oda bunu anlamış ki
Shin Wo;Benden korkmana gerek yok .Sana zarar vermem.İnsan sevdiğine zarar verir mi hiç.
   İlk önce yumuşamıştım ama son söylediği ile sinirlenmiş tim.
Gamze;Artık şu saçmalığı dile getirip durma!
Shin Wo;Ne yani aşk saçmalık mı?O zaman Jimin ile siz bu saçmalığın yazarlarısınız.Hatta bende oynayanı.
Gamze;Hem siz Min ji ile tam birbirinize göresiniz.İkinizde iğrenç,ikinizde kötüsünüz.Hani göremedim senin kuyruğunu.
Shin Wo; Saçmalama!
Gamze;Bana bağ-
  Hocanın içeri girmesi ile biz ile birlikte tüm sınıf susmuştu.
Gençlik size güzel bir haberim var.Haftaya bu gün ilk ders biyoloji sinaviniz var.Bu cuma ise matematïk sinaviniz var.
Bütün sınıf beyninden vurulmuşa dönmüştü.Tabi Jimin'ler yırtmıştı.İyiki biyoloji dersim iyi ama matematik ten pek emin değilim.
Hoca tekrar söze atıldı;
-Biz konularda ilerideyiz.Bu yüzden serbestsiniz .Bende öğretmenler odasında olacağım diğer sınıfların yazılımlarını okuyacağım.
Sınıfımizda erkekler ile kanka olan 2,3 kız vardı onlar hemen oğlanların yanına gidip beraber kafeterya ya inmişler di.Bir kac kişi uyuyordu.Shin Wo hâlâ bana ters ters bakarken sınıfın kapısı açıldı.Kapiyi aralayan kişi kızdı saçlarından belli oluyordu önce hocanın olup olmadığını kontrol etti ve içeri girdi.Aman tanrım.(biraz Amerika filmleri de olsun içinde demi)B-bu
Gamze;SUDEE!SEN BURADA NE YAPIYORSUN.CİDDEN SEN MİSİN.!! TANRIM!!
Sude;Ah Gamze!Sen bu sınıfta mısın?Seni çok özlemişim .
Deyip koşarak sarıldık.O sırda tüm sınıf bize bu mallar ne yapıyor der gibi bakıyordu ve kimseden ses çıkmıyordu.Bu sessizden yararlanarak Sude söze atıldı
Sude;Merhaba gençlik.Ben Sude ve sizin yeni sınıf arkadaşınızım.Umarım iyi anlaşırız.
Gamze;Hadi kantine inelim de orada konuşalım.Ah seni çok özledim.
****
Gamze;Cidden artık buradasın.Açelya seni görünce çok sevinecek.
Sude;Aaa ben Açelya yi tamamen unuttum.O hangi sınıfta?
Gamze; O hemen yan sınıfımizda.
Sude;Gamze!Benim düşündüğüm sende düşünüyor musun?
Gamze;Saçmalama !Yapamam ben.Ama sen yaparsan neden olmasın.
Sude;Kalk o zaman.Bu arada bu okul müthiş..
Yeni bölüm geldii
516 kelime.
Bölüm nasıldı?
Sizce ne yapacaklar?
Bu bölumde katılan kişi istek uzerine oldu en başta böyle bir fikir yoktu aslında .Ama daha güzel fikirler oldu.
İyi okumalar.
Vites ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi seviyorum.

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin