Hemen bizim sınıfın yanında olan Açelya'nın sınıfına gittik.
Gamze;Şimdi sen kapıyı tıklayıp giriyorsun ama ben görünmeyecegim.Tamam mı?
Sude;Tamam tamam.
Sude kapıyı 2 kez tıklayıp içeri girdi.
Sude;Hocam özür dilerim ama izniniz olursa Açelya Samyeli'ni müdür çağırıyor.Sanirim ailesi gelmiş.
Hoca;Tamam kızım.Açelya çabuk ol.
Sude;İyi dersler hocam.
**
Açelya;Kızım siz çok fenasiniz .Sudeee!Seni çok özlemişim ne zaman geri döneceksin gitmeden birşeyler yapalım.Taa o kadar yoldan bizi görmeye mı geldin?Arkad-
Sude;Hayır Açelya.Artik burada yaşıyorum.Ayrica okuyorum.Gamze ile aynı siniftayiz.
Gamze;Aynen ya bu çok iyi oldu.Bendd soramadim.Gelmenin asıl nedeni ne?
Sude;Babamı biliyorsunuz yine iş gezisinde .Annem de daha doğrusu üvey annem arkadaşları ile Londra ya gitti bir kaç aylığına bende kalktım buraya geldim.
Açelya;Kızım herşey bı kenara ama çok şanslısın kafan estiği gibi geziyorsun biz buraya gelebilmek için izin alırken göbeğimiz çatladı.
Sude;Aslında evet hayatımda sadece bu yön güzel ve buda yetiyor.
Gamze;Hadi bı kafeye gidelim çok sıkıcı burası .Ama once Jimin i arayayım.
Sude; J-jimin?
Açelya;Aaaa! Sen bilmiyorsun demi Gamze ile Jimin çıkıyorlar.
Sude;N-nasil yani şu BTS deki Park Jimin.Hani Chim Chim.Hani baklavalı.Hani gülünce gözleri kısılan.
Gamze;Yah!yedin çocuğu sözlerinle
Sude;Oha siz ciddisiniz.
Gamze;Evet hatta Açelya da Junkook ile çıkıyor.
Açelya;Ya!utandım şimdi.
Sude;Omo!Peki bunu kimse bilmiyor mu?
Gamze; bu okulun yarısi belki de hepsi biliyordur heralde.
Sude;ne yani yasak değil mi?
Gamze;Onlar nereden duyacak ki?
Sude;Kızım saçmalama bu okul biliyor diyorsun.
Açelya;Aslında haklısın
Gamze;O zaman şimdiye kadar duymuş olmaları gerekir.Neyse Jimin i arayınca sorarım.
Açelya;Gamze!
Gamze; Efendim.
Açelya;Hani yeni ev arıyorduk ya ben buldum bir tane 6,7 odalı 1 salonu var tek sorun 2 banyosu var .Yani herkesin odasında yok.Bi alt katta var bi de üst katta.
Sude;Ne yani sorun mu bu?Bide taşınıyor musunuz?Neden?
Gamze; Bilmiyorum aslında ne bileyim okula uzak biraz hemde biraz alışveriş merkezi ne yakın olsun istedik.Aslinda Açelya ile Hanseol istedi.
Sude;Hanseol kim?
Gamze;Suga Oppa nin sevgilisi.
Sude;Oh!Tae sap yani.
Açelya ;Ney?!
Sude ;Yani şaşırdım dedim.
Gamze;Eminim öyledir.
****
Jimin; Hyung ne zaman biter provalar.Ben çok yoruldum.
Namjoon;Son bir kere de yapalım bugünlük yeter.
Tae;Yorulduğundan değil Gamze noona ile konuşacak.
Suga;Beyler benim uykum var burada bırakalım mı?
Namjoon;Tamam peki .
Jimin;Alo! Prenses ne yapıyorsun?
Tae;Ben size ne dedim?!
***
Gamze;İyi Jimin sen ne yapıyorsun?Çok mu yoruldun soluk soluğasın?
Jimin;Hayır!Tae biraz kaşındı da.
Gamze;TAE OPPA MI?!!
Sude;N-ne!Tae mı? Nasılmış
Gamze;Hahaha!
Jimin;Gamze ne bağırıyorsun ağır değildim ama oldum heralde.
Gamze;Şey pardon burada müzik yuklesince duymazsin diye şey ettim.
Jimin;Müzik mı?Sen nerdesin?!
Gamze;Her zamanki kafedeyim.Kizlar ile oturuyoruz.
Jimin;iyi oturun çok gezmeyin.
Gamze;Jimin biz ev değiştirecektik ya Açelya bulmuş bir tane buradan çıkınca o eve bakmaya gideceğiz.Sana fotoğraf atarım.
Jimin;Tamam.Benim bu günkü programım bitti.İstedigin zaman arayabilirsin prenses.
Gamze;Tamam.Bide şey diyeceğim.Turkiye den Sude geldi.Artim k da bizde kalacak tabi Hanseol sorun etmezse.
Jimin;Sude?Siz iyice eyalet kurdunuz buraya hahah.
Gamze;Sude benim ilkokul arkadaşım.Hep telefon ile konuşurduk ama hiç yüz yüze konuşmamıştık uzun zamandır.
Jimin; Tamam tatlım biz otele geçiyoruz.Sen beni ara işin bitince .Seni seviyorum.
Gamze;Tamam.Bendeee!
Yeni bölüm geldiiii
533 kelime yazdım gelişme var demi?
Bölümler sıkıcı mı?
Vote ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi seviyorum.