Eve gittiğimizde çok iyi bir görüntü ile karşılaşmamış tık .Ev birbirine girmişti .Eşyalarda hasar yoktu ama dağıtılmıştı.Tabi daha ne çalındı belli değil.Eve hırsız girmişti.Ben dahil herkes çok şaşırmıştı.
Hanseol;Kızlar hemen sakladığınız para,kolye,altın,gümüş değerli ne varsa kontrol edin.Gamze sen laptopuna falan bak.
Gamze;Aynen hadi.!
Herkes tüm eşyalarını kontrol etmişti.Zaten kızların odalarına hiç girilmemişti.Beni ise açıkta olan laptopuma dokunulmaması ti tek karıştırılan şey fotoğraf albümüm , dolabımdı.Dolabi anladım da albüm u çözemeniştim.Aytica hırsız hiçbirşey çalmamıştı sadece salonun çekmecelerini koridorda ki dolabı ve benim odamı karışıtırmıştı.
Hanseol;Bu işte bı terik var.Maaşım olduğu gibi duruyor,altın kolyem,kunyem, küpelerim hepsi duruyor ama senin fotoğraf albümün karışıtırmış.
Gamze;Aynen öyle.
Açelya;Bu olayı ben bile çözemedim.
Sude;Size sinir olan,sevmeyen birileri var mı?Sizden öğrenmek istedikleri bişey olmalı .
Gamze;Bişey soracağım şu kağıt ne?
Hemen ayağa kalkıp TV nin önünde duran kağıdı aldım ve okudum.
-Seni daha önce uyarmıştım.Merak etme maddi olarak hiçbirşeye dokunmadim .Ama manevi olarak çok yara alacaksın güzel kız.Artik kork benden .
M.J.
Gamze;Bu kesinlikle Min ji.
Açelya;Manevi derken?
Hanseol;Bi dakika Gamze albümünde eksik var mı?
Gamze; O kadar dikkat etmedim.Ama.umarım bahsettiği şey o değildir.Eger öyle ise o bit-
Bir anda kapı çalındı.Herkes irkilmişti.Aslinda ben Min ji sanmıştım.Ama gelen i değildi.
Gamze;Hoşgeldin Gökalp sen buranın adresini nereden öğrendin.
Gökalp;Gamze,sen attın ya ilk taşınınca geziden dönünce buraya gelirsin sonra gidersin diye.
Gamze;Olanlardan sonra kafa mı kaldı.
Gökalp;Ne olanı diyecem de bu evin hâli ne?
Gamze;Kapıda kaldın içeri geç de anlatayım.
Gökalp;Tamam.Bu arada eviniz güzel miş.Begendim.
Gamze;Saol.Bak ben sana anlatayım.(Tüm olanları anlatır ve fikirlerini ortaya sürer)
Gökalp;Aslında Min ji denen kızı tanımıyorum ama anlattıklarınız doğru ise ki doğru bencede o yaptı peki bunları yapmasının nedeni ne?
Açelya; Jimin i seviyor.
Sude;Keşke önceden gelseydim.Hicbir şeyde yanınızda olamadım.
Gamze;Saçmalama ayrıca önemli olan o değil.Simdi onu bunu bırakın polise haber verelim mi?
Açelya;Ben verecektim ama sen durdurdun.Bence verelim
Hanseol;Bu kizin altı üstü belli olmaz ya daha kötü şeyler yaparsa.Ayrica daha onun yaptığı belli değil.
Sude;Gamze sen en son albümünü kontrol edecektin etsene bı.
Hanseol;Aynen orada değerli olan birşey varmı?
Gamze;Ailem ile sadece 2 fotoğrafım vardı gerisi çocukluk anılarım.
Sude;Umarım düşündüğüm olmaz.
Gamze;LANET OLSUN SANA MİN Jİ!
Evet o fotoğraflar yok.Şu kızı bı elime geçireyim onun mezarını kazacağım.
Gökalp;Jimin'in bunlardan haberi var mı .?Yani belki o birşeyler yapabilir.
Gamze; Hayır,şimdi onu telaşlandırmak istemem işi olmasa arardı zaten o.
*2 saat sonra*
Jimin;Alo, Gamze ne yapıyorsun.Musait misin?
Gamze;Evet.Oturuyorum.Sen?
Jimin;Gamze,seninle konuşmam gerekenler var.
Gamze;Tamam dinliyorum seni zaten benimde seninle konuşmak istediklerim var.
Jimin; Gamze,..
Yeni bölüm geldi.
438 kelime.
Nasıldı?
Sizce ne konuşacak Jimin?
Vote ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi seviyorum.
SARANGHEE.