Bölüm-27-

52 6 0
                                    

  Sabah biraz geç kalkmıştım.Bu gün okulda kurs olmasına rağmen hiçbirimiz gitmemiştik.Dün o kadar yorulmuştuk ki bu saatte kadar uyanmamistik.
Gamze;Açelya kalk hadi !
Açelya;5 dakka daha.
Gamze;Okula gitmeyeceğiz.Hanseol e şaka yapacağız.
Açelya;Yazik ki-Tamam kalktım sen suyu al bende yüzümü yıkayım.
Gamze;Tamam kalk hadi.
  Ben elime sürahi ile şu almıştım Açelya ise uzerine atlamak için hazırlanıyordu.
Kapıyı çok ani bir şekilde açıp içeri girdik.Ama tüm planlarımız suya düşmüştü.İceride Hanseol ve Sude konuşuyorlardı.
Gamze;Ama bu haksızlık yaaa!Tüm planlarımiz suya düştü.Ne konuşuyorsunuz ve ne zaman uyandınız?
Sude;Az önce ben uyandım.Hanseol u uyandırmaya geldim o sırada siz geldiniz.
Açelya;Herkes uyandığına göre yeni evimizde ilk kahvaltimizi,yeni ev arkadaşımız hazırlasın.
Gamze;Aynen kalk hadi.
Sude;Ama benim yerleşmeyen eşyalarım var.Mesela ayakkabılarim, tişörtlerim ve pantolonlarım.
Gamze;Tamam ben yerleştiririm sen kahvaltıyı hazırla .
Hanseol;Gel ben sana yardım edeyim.Acelya sende Gamze ye yardım et hemen bitsin önce siz çıkın ben burayı yollayayım.
Gamze;Bı dakika!
Sude;Ne oldu.
Açelya ve Hanseol;Jimin e mesaj atmadi ya da aramadı .Aklına o geldi.
Gamze;Aynen öyle.
Sude;Yuh ya 1 ayda kızı çözmüşsun Hanseol.Bravo yani.
Hanseol;Tabi kızım beni ne sandın.Hahah!Hadi oyalanmayalım.
***
Gamze;Alo,Jimin,Günaydın !
Jimin;Yuh prenses ne günaydını öğlen oldu sakın bana yeni kalktım deme.
Gamze;Yani kalktık.Ma yani dün çok yorulduk biz.Hak ettik uzun bir uykuyu.
Jimin;Artık sana uyuyan güzel diyeceğim.Ama o zaman Suga ile aynı lakaplı oluyorsun .Ya da vazgeçtim prenses güzel.
Gamze; Bence de.Eee,ne yapıyorsun.Ozledim seni!
Jimin;Bende seni ama işte ne yaparsın.Az öne provada çıktık.Suan mola dayiz birazdan tekrar prova yapacağız.
Gamze;Anladım.Kolay gelsin.ha bu arada Tae nerde ?
Jimin;Ne yapacan Tae yi ?!
Gamze;Ben sormuyorum Sude soruyor.
  Sude; Omo!iftiraya bak.Yalan söylüyor eniştem
  Sude enişte kısmını Türk'ce söylediği için Jimin anlamamıştı.Ve gerçekten Tae yi Sude sormamıştı.Biz onların arasın da birşey olacağına inandığımız için kızlar ile böyle bir plan kurmuştuk.
Jimin;O da şimdi ne konuştuğumuzu dinlemeye çalışıyor.Yah!Tae!Çekil ya benim sevgilim ile özelim olmayacak mı hiç?!
Tae;Tamam ne kızıyorsun ya!
Jimin;Neyse prenses kendine iyi bak,seni seviyorum,sonra konuşuruz.
Gamze;Tamam görüşürüz.
  ***
Kahvaltı dan sonra hep beraber alışverişe çıktık.Cunku eşya bakma derdinden eve yiyecek almamıştık.
Alışveriş merkezinde Açelya sepete binmiş ve Hanseol de onu sürüyordu.Biz utancimizdan yerin dibine giriyorduk.Hatta arada bir onları tanımıyor gibi yapıyorduk.
Açelya;Ya!Ama ben çikolata istiyorum.
Gamze;Aldık ya zaten yeter bunlar .
Açelya;Banane yaaaa!Aaaa!Marsmallow da var nolur nolur nolur alalım.Hayir 2 paket yetmez 4 paket alalım.Herkese 2 paket.
Hanseol;Bunlar kaç kalori haberin var mı.Donunce Junkook beğenmez seni sonra ağlarsın.
Açelya;Bı dakika Junkook ariyor.
Gamze;Uzaklaş, Uzaklaş sanki senin konuşmanı dinleyeceğiz.
****
Buradan çıkıp direk eve gitmiştik ama evde bizi kotu bir sürpriz bekliyordu....
Yeni bölüm geldi.
466 kelime .
Vote ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi seviyorum.
SARANGHEE.
İyi okumalar.

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin