Bölüm-40-

41 7 0
                                    

Konser Günü Sabahı:
Gamze:Kızlar ben hazırım herşey tamam hadi gidelim.
Açelya:Bende hazırım.
Sude:Bendeee!
Hanseol:Işıkları kapatırsak bende yani hepimiz hazırız.
Bu gün akşam Busan'da konser vardı tabi ki gidiyoruz.
Yazar'dan:
Gamze olacaklardan habersiz sadece konser için Busan'a gittiğini sanıyordu.Ama onu bekleyen bir sürpriz daha vardı ve aralarında sadece bu sürprizi den Açelya nin haberi vardı.Cunku onun Jimin e yardim etmesi gerekiyordu.Gamze nin haberi olmadığı için normal günlük kıyafetler alınmıştı yanına ama Açelya herşeyi halletmiş ti o ve diğerleri için birşeyler almıştı.Yani o Gamze'ye ve kendisine almıştı, diğerlerine zorla aldırmış tı.Kiyafetten kastim daha şık ve güzel bir şeydi.
Yazar'ın ağzından bitti,Gamze'nin ağzına devam.
Taksiye binip hemen havaalanı na gittik.O kadar heyecanliydım ki kalbim yerinden çıkacak gibiydi.Hem ARMY olarak hemde sevgilisi olarak ilk kez onları canli performansta izleyecektim.Bu arada sevgilisi kelimesi çok güzelmiş.Hepimiz çok heyecanlıyık ama Açelya da bir tuhaflık vardı. Ya da heyecandan bana öyle geliyordu.İşte o ananons geldi.Şimdi gidiyorduk.Hemen bavulları verip uçağa bindik.Koltuğumuzu ararken bizim okuldan ve daha önce kafede falan gördüğüm birileri vardı.Hatta ellerinde konser broşürleri vardı.Anladim ki onlar da konsere gidiyordu.O an kendimi düşündüm.Şu an buradaki okula gelmeseydim ve hâlâ Türkiye de olsaydım hayatımda birçok şey değişirdi.En başında Jimin'e her kız gibi platonik olarak kalırdım.Gerçekten bu şans Tanrı tarafından bir lütuf du benim için.Düşünsene Jimin ile sevgilisin ki ben öyleyim ve şu an onun konserine gidiyorsun.Bir çok ARMY bu hayal ile yaşıyor.O kadar mutlu oldum ki bı an kendimi çok şanslı ve değerli hissettim.Ki zaten öyleydim de.Onu çok seviyorum.
Açelya: Gamze! Dikilmeyi bırak da otur hadi koltuklar burası.Ucak kalkacak şimdi sen ne yapıyorsun orada gelsene buraya!
Gamze:Ah-Ne?Pardon şey ben dalmışım biraz da.
Hanseol:O kadar heyecanlı ki kendi kendine konuşuyor.Tamam anladık Jimin'in çok seviyorsun gel hadi buraya.
Gamze:Ne yani tüm düşündüklerimi duydunuz mu?
Sude:Sadece sonunu da ne oldu yoksa kaçamaklar mı düşünüyorsun?
Gamze:Saçmalama Sude!Tae'nin aptallığı sana da bulaşmış.
Sude: Yaşasın!Tae'ye kavuşacağım.Ne?Tae aptal mı?Sanki Jimin pek akıllı?
Açelya:Kavga etmeyi bırakın da dinlenin konser var bu gün dinç olmamız lazım.
Gamze:Hanseol uyumuş bile.
Sude:Siz uyuyun benim uykum yok ben sizi kaldırırım.
Gamze:E tabi uykunun gelmemesi için 8 de yatarsan tabi uykun olmaz.
Sude:Ne yapayım tezahürat yapmam gerek demi yani?
Hanseol:Susunda uyuyalım demi?
Sude:Aha bu da aynı Suga!
Hanseol:Yah!Susun artık.
Sude:Ne yani hiç hecanli değil misin?
Hanseol:Ben duygularımı içimde yaşarım bu yüzden en olgunun uz benim zaten .
Açelya:Ya,tabi ne olgun ne olgun.
****
Sonunda uçak tan inmiştik.Hemen gidip bir otele yerleştik.Daha konsere zaman vardı.Hemen Jimin'in aradım.
Gamze:Alo!Jimin-ie nasılmış benim chim chim im?
Jimin: Alo!,Ah seni misin? İyiyim siz geldiniz mi?
Gamze:Evet yeni geldik.
Jimin:Güzel ,şey benim biraz işim var aşkım sonra konuşalım mi?
Gamze;Ha,ne ? Olur,sorun değil bayy.
  Açıkçası böyle yapması beni biraz kırmıştı ama çok yoğun oldukları ve konser heyecanına veriyorum.
  Jimin'in ağzından;
Gamze aradığında ben evlilik teklifi için prova yapıyordum.Tum üyeler biliyordu birde Açelya biliyordu.O da Gamze için yardım almak gerekiyor du.Az önce yüzüğü kontrol ettim ama yüzük yerinde yoktu.Lutfen düşündüğüm şey olmasın.Evet yeniden yüzük alabilirim ama o farklıydı.Yuzukler özel yapımdı.İki taraf da taktiği zaman birbirimizin kalp atışlarını parmaklarımızda hissediyorduk.Ayrica çok zarif bir yüzüktü ve lanet olsun ki şu an o yoktu.Nereye baksam da bulamadım.Tae hariç tüm üyelere sordum ve onlar da bilmiyordu Tae ise şu an banyodaydı.
Jimin:LANET OLSUN!NEDEN BİR İŞİMİZ DE DÜZGÜN GİTMİYOR Kİ!OFF!Beyler eğer siz aldıysanız verin çünkü hiç komik değil cidden.
Rm:Yok,hiçbirimiz almadık.Ayrı böyle şaka olmaz zaten.
Suga:Ben şimdi uyandım haberim bile yok.
Jin:Emin misin bak başka bir yere falan koyup da unuttuysan falan.
Jimin:Lanet olsun ki buradaydı.Buraya giren çıkan oldu mu hiç?
J-hope:Hayır sadece biz girdik. Menejerler bile gelmedi daha.
  O sırada içeri Tae girer.
Tae:Ne oldu ne bağırıyorsunuz?
Jimin: Gamze'ye evlenme teklifi edeceğim yüzük yok?
Tae:Yüzük mü!?
Jimin:Evet, yüzük!
Tae:Şey ben onu bı deneyim dedim de aldıydım.
Jimin: TAE!LAN BEN BURADA DORT DÖNÜYOR UM SEN BANA DENEYİM DİYE ALDİYDİM DİYON! SENİ ÇOK PİS DÖVERİM DUA ET KONSER VAR!LAN SENİN NEYİNE BENİM SEVGİLİMİN YÜZÜĞÜNÜ DNEMEK.Tamam sakinim ama ve çabuk o yüzüğü.Aklim çıktı .Tae neden izinsiz birşeyler yapıyorsun?
Tae:Ş-şey!Ben özür dilerim, gerçekten, çok pardon.Al . Böyle olacağını hesaba kaymamıştım da ben.
Jimin:Tamam çok şey yapma Tae bende özür dilerim ama yani bu benim için çok önemli o yüzden sert çıktım.
Rm:Tamam gençler hadi az zamanımız kaldı herkes duşa girsin de hazırlanalım.Sende o yüzüğü güvenli bir yere koy bu sefer de kaybetme.Dolabına koy ve kilitle.
Jimin;Tamam.
      - Jimin'in ağzından biter.-
Yeni bölüm geldi.
723 kelime oldu.
45.bolumde final yapacağım ve özel bölümler olacak.
Bölüm nasıldı?
Vote ve yorum atmayı unutmayın!
İyi okumalar.
Sizi seviyorum.

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin