*Ertesi Gün*
Belimde 2 adet sıkı el ve arkamda sıcak bir vücut ile uyandım.Bu vücut bana güven veriyordu.O an aklıma geldi ki dün gece çok tuhaftı.Dün konser çıkışı çok yorgun olduğumuz için hemen otele geldik 🏨.Hatta dün bir evlilik teklifi almıştım.Şu an arkamda yatan kişi müstakbel koca adayımdı.Uyanmasını istemediğim için fazla kıbırdamadan ona döndüm .O mükemmel kokusunu içime çektim.Bu adam tamamen Tanrı tarafından özenle yaratılmış sanırım.Uyurken o kadar tatlı görünüyor ki ısırmamak için kendimi zor tutuyorum.Hemen yanımızda duran sehpadan telefonumu alıp fotoğrafını çektim.Daha sonra saate baktım ki saat 11 olmuştu.Jimin'in yanağına bir buse kondurup uyanmasını bekledim ama uyanmadı.Bu sefer kulağına eğilip
Gamze:Kalk hadi kocacığım!
Bunu dedikten sonra bile kendimi gülmemek için zor tuttum.Birden Jimin'in kollarının arasında buldum kendimi.
Jimin: Kocacığım öyle mi?
Gamze:Yah! Yavaş olsana korktum.
Jimin:Kocacığım öyle mi?Sen hemen alıştırdın kendini bakıyorum da.
Gamze:Yah! Şaka yapmıştım sen uyan diye yoksa sana kocacığım diyeceğim falan yok hemen havaya girme.
Jimin: Öyle mi küçük hanım ama dün hiç öyle demiyordunuz.
Gamze:Yah!Jimin utanıyorum!
Jimin:Utaaaan,sana utanmak da yakışıyor.
Gamze:Beni bi çimdiklesene bi .Kendimi hâlâ rüyada hissediyorum.
Jimin: Çünkü yanında ben varım.
Gamze:Amanda ne alçak gönüllü bir sevgilim var.
Jimin: Teşekkürler,her zaman.
Gamze: Tamam hadi şımarma kalk saat kaç olmuş hâlâ yatırıyoruz.
Jimin:Onu bunu bırak da ne zaman evleneceğiz?
Gamze:Sakın ol, yavaş bı.
Jimin:Ne ya?!Arada bir engel yok var mı?PD-nim den de izin aldım.
Gamze: Bilmiyorum yani ne bileyim Jimin ben hâlâ okuyorum.
Jimin:Şurada okulun bitmesine 1 ay kalmış.Zaten sonra çalışmana gerek yok.Evde otur çocuklarımıza bak sen.
Gamze:İyide Jimin benim bı hayalim var yani okumuş olmak için okumuyorum.
Jimin:Harbi ya biz bu konuyu hiç konuşmadık.Ne mesleği hayal ediyorsun?
Gamze:Ben çocuk gelişimi okumak yani kendi kreşimi açıp orada öğretmenlik yapmak istiyorum.
Jimin:Voao! Güzel seçim.Çocuklarımıza da sen bakarsın.
Gamze:Ya,Jimin niye herşeyi çocuğa bağlıyorsun?!
Jimin:Bilmem,öyle lafın gelişi söyledim.
Gamze:Aferin sana.Bak yine yapıtın kalk hadi beni lafa tutma diğerleri ne yapıyor ki telefonumu verir misin?
Jimin:Yaaa! Diğerlerini ne yapacaksın biz daha yeni evliliğe adım atmış çiftiz.Ayrica ben onlar ile konuştum bu gün bizim farklı planlarımız olacak.
Gamze:Ciddi misin?!Çok merak ettim.Ne yapacağız.
Jimin:Hadi,hadi kalk hem bana diyor hem hala konuşuyor.Acaba şu evlilik konusunda ben yanlış mı yaptım.Sen böyle çok konuşursan sonra da böyle kızıp sinirlenirsen ben sana hiç şaka yapamam ki?!
Gamze:Yah!Tamam!Kalk! Sinirlendim!Ayrıca çok açım önce yemek yiyelim mı?
Jimin:Bencede çok iyi olur.Sonuçta iki caniz biz.
Gamze:O ne alaka?
Jimin:Yani öyle demezler mı Türk ler.
Gamze:hjakans!O öyle değil düzgün oku Türkler i anlama kitabını.
Jimin:Bu dakika sen benim o kitabı okuduğumu nerden biliyorsun?
Gamze:Ben olmak bunu gerektirir.
*~*~*
Otel de kahvaltımızı yapıp dışarı çıktık.
Giydiklerimiz;Etek giymek için Jimin den bir türlü izin alamamıştım.Sonra o 20 dakikalığına odadan çıktı sonra geri gelip bunları getirdi.Aslinda hoşuma gitti ama ben etek giymek istemiştim.
***
Şu an o çok meşhur olan ve benim sürekli gitmek istediğim Han Nehrinin kıyısında yürüyorduk.Tabi Jimin siyah bir maske takıyordu çünkü her yerde kiz vardı yani ARMY'ler olabilir diye koruma amaçlıydı.
Gamze:Ne yani şimdi sen bana artık etek giyemezsin mı diyorsun?
Jimin: Hayır,tabi ki giyebilirisin bu bacaklar boşuna yok degilki.
Gamze:Sonunda .
Jimin:Giyersin giymesine de sadece evde.
Gamze:Yah! Jimin ya!Ama neden?!
Jimin:Olmaz.
Gamze:Ya neden ama yaaa!?
Jimin:Lanet olsun çünkü bacakların çarpık falan değil dümdüz.Bir kızın bacakları neden çarpık olmaz ki?
Gamze:Ya Jimin saçmalama!
Jimin:Tamam bağırma inananlar bakıyor.Hadi gel sana pamuk şeker alayım.
Tabi Pamuk şeker deyince benim kafa gitti.
Gamze:Evet.1 yetmez 2,2 tane alll!
Jimin:Tamam al bakalım onur prenses.
Gamze:Pamuk şekere bayılırım.Cok muazzam bir icat değilmi.Resmen mutluluk salgılıyor.
Jimin bı anda beni öptü ve
Jimin:Bak bu da mutluluk salgılıyor hep mutlu olmaz istiyorsan hep beni öpebilirsin.
Gamze:Ya Jimin!Şunu herkesin içinde yapma utanıyorum.
Son kısmı daha kısık söylemiştim çünkü o an Pamuk şekere yumulmuştum.
Yeni bölüm.
614 kelime oldu.
Nasıldı.
Birkaç bölüm sonra final o yüzden artık zamanı ileri sarıp yazacağım.
İyi okumalar.
Sizi seviyorum.