Bölüm-13-

85 11 3
                                    

Lunaparka geldiğimizde renk renk yanan ışıklar gözlerimin kısılmasına neden oluyordu.O anda gözüme hız treni çok eğlenceli gelmişti.Daha önce Açelya ile çok kez binmek istemiştim ama o korktuğu için o binmemis o binmeyince bende binmemistim.Ama şimdi kaçamaz di çünkü Junkook binmek için can atıyordu.Namjoon biletleri aldı ve biz yerlerimize yerleştik.En arka koltuğa ben ve Jimin  bizim önümüze Namjoon ve Tae onların önüne Junkook ve Açelya onun önüne Jin ve Jhope binmisti suga ise daha binmemisti hepimiz onu arıyorduk.O sırda atlı karıncaya binen bir suga ve elini tuttuğu bir kız gördük.Hepimiz şaşırmıştık ama şaşırmamız yarıda kalmıştı çünkü hız treni yukarı çıkmaya başladı.Tam tepede iken biraz durdu
Jm; Vazgeçtim inelim.
Açelya;Bence de inel-
O sırada tren son hızda assagi iniyordu ben kahkahalara boğuluyordum çünkü Açelya Junkook a bir koala gibi yapışmıştır o ise fırsattan istifade onun fotoğraflarını çekiyordu.Jimin ise sadece elimi kopartircasina sıkıyordu.
Gamze;Jimin elim kırıldı bırak yaa!
Jm;N-ne! Ah pardon istemeden oldu !aaaaa anneeee indirin beni buradaaann(yazar felç geçirdi haha😂😂😂😂😁)
Gamze;Hadi biraz egleni- Jimin Namjoon oppa ne yapıyor?
Jm;O her binişinde böyle yapar.
O sırada Namjoon elinde koca bir kutu ramen i yemeye çalışıyordu hemde dökmeden .
Gamze;O bunu buraya nasıl soktu izin verdiler mi elindede görmedim.
Jm; Lunapark in sahibi onun lise arkadaşı her binişinde yapar alismalisin.
Biz konuşurken tren durmuştu.Sonra hepimiz sıra ile indik ve hemen Suga nin yanına gittik.
Suga;Selam size girlfriend imi tanıştırıyım bu Hanseol .Hanseol bunlarda hyunglarim zaten tanıyorsun bu Gamze unni Jimin hyung un sevgilisi,bu da Açelya unni Junkook hyung un sevgilisi.
Gamze; Tanıştığıma memnun oldum da ne ara tanıştığında sevgili oldunuz merak ettim.
Suga;Yaklaşık 3 ay önce tanıştık 2 aydır sevgiliyiz.
BTS ve biz;NE
Suga;niye bu kadar şaşırdınız ?
Açelya;Neyse ya hadi çarpışan arabalara binelimm.
Junkook;Tamam bekleyin ben biletleri alayim.
Suga;Bu arada Gamze unni Hanseol bir kaç günlük sizde kalsa sonra bı ev tutariz.
Hanseol;Kirayi ve faturaları bolusuruz .
Gamze;Gerek yok ev bizim faturalar fln biz odemiyoruz bı aile dostu ayrıca bence hep bizde kal fazla oda var ayrıca ev arkadaşı güzel olur.
Biraz daha eğlenip evlere dağıldıktan sonra Hanseol un odasıni yerleştirmesi ne yardım edip yattık.

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin