Aradan 2 saat geçmeşti ama ben hâlâ ağlıyordum.Jimin Gökalp e attığı yumruk için özür dilemiş ve beni teselli ediyordu.Gokalp de,bende 2 saattir ağlıyor duk. Onun anlattıklarından sonra hiç konuşmamıştık.
Tam 2 saat önce bir ikizim olduğunu öğrenmiştim.Beni ağlatan bu değil ailemin durumu idi.Ailemin maddi durumu o zaman iyi olmadığı için ve 2 çocuğa birden bakamayacakları için sadece birimizin almış, diğerimizi başka bir aileye(çocuğu olmayan) vermişlerdi.Gökalp yani ikizim daha 2-3 ay önce öğrenmiş ve beni bulmaya çalışmış.Bu okulda ve ülkede olduğumu öğrenmiş.Daha sonra hemen uçağa atlayıp gelmiş.Tabi sonrasını biliyorsunuz.Daha önce tek ailemin Açelya olduğunu sanıyordum ama öyle değil mis.Benim bir ikizim varmış.Hemde çok yakışıklı bir ikiz.Bu arada o aileye teşekkür etmek gerekir.Kendi kanından olmayan bir çocuğu 18 yaşına kadar bakıp büyütmüşler hem de en iyi şekilde.(Bu arada Kore'de çocuklar doğar doğmaz 1 yaşında sayıldıkları için lise son sınıfta 18 yaşında oluyorlar)
Jimin;Tamam ya ağlamayın . Birbirinizi buldunuz işte mutlu olmanız gerekiyor.Sizin şu yaptığınıza bakın .
Gökalp;Jimin haklı.Bu arada aynı yaştayız ya Jimin desem yeterli mi?
Jimin; Farketmez.
Gamze;Bu arada sen nerede kalıyorsun.
Gökalp;Bu gün otelde kalacağım oda ayırttırdım .Yarın ise bı ev tutacağım.
Jimin; Bişey söyleyeceğim,biz Junkook ile ayrı eve çıkacağız hatta Junkook bu gün ev bakmaya gidecekti .Sende bizde kalsana ev arkadaşı oluruz.
Gökalp;Gerek yok siz rahat olun ben bı ev bulurum.
Gamze;Bizde kal diyemem 3 kız oturuyoruz.Bence güzel fikir Jimin inki.Hem iyi olur bişey yaparlarsa bize ispitlersin.
Gökalp; Bilmiyorum ki.
Jimin;Tamam o zaman ben Junkook u arıyorum.Evi kesin tutmuştur o adresi atsın gidelim.
Gökalp; Gerçekten çok teşekkür ederim.Ha!Bu arada Gamze ben senden 2 buçuk dakika büyüğüm ve şu belgelerden DNA testi.
Dedi ve elindeki kağıtları bana verdi .Ben hiç bakmadan cantama koydum.Daha sonra Junkook un attığı adrese gittik biz Açelya ile evi temizlerken Gökalp oteldeki rezervasyonu iptal ettirip yerleşti.Ayni şey Jimin ve Junkook için de geçerli idi onlar da yerleştiler.Niye grup evinden ayrıldınız diye sorduğumda Jimin;
-Zaten bizim böyle bir hayalimiz vardı.Ayrica oranın adresini fanlar bulmuş diğerleri de ayrılacak yani farklı evlerde kalacak o yüzden.
Gamze;Tamam.Daha iyi olmuş hem bu ev bizim eve daha yakın.
Jimin;Bı dakika evet ya bende burası bana niye tanıdık diyordum.Junkook belkide o yüzden burayı seçti.İlk kez katıldım ona hahah.
Günüm gerçekten çok ama çok tuhaf geçmişti.Hem kardeşimi bulmuş mutlu olmuştum,hem de ailemin hikayesini dinlemiş oldum.Jimin ler de bize yakın bir eve taşındılar.Bu gün çok güzel geçmiş aslında.
Gamze;Âcelya!Hadi gidiyoruz bı ayrılamadın sevgilinden hadi yaa !Sabah görüşürsünüz.Ben gidiyorum bak .Kime diyorum ya!!!!
Açelya;Tamam tamam geldim,patlama.Neyse iyi geceler gençler.
Kook,Jm ve Gökalp;İyi geceler. 👋 👋
Eve geldik ve hemen pijamarımı giyip yattım çünkü bu gün çok yorulmuştum.
Yeni bölüm geldi.
441 kelime.
Bölüm nasıldı??