Bölüm-23-

58 6 6
                                    

Herkes çok heyecanlı ve yorgundu.Suga,Jin, Jhope,Rm,V,Hanseol, Âcelya, Junkook uyumustu.Sadece Jimin ile ben uyanık kalmıştık.O çok yorulmuş ve şu an benim zorum ile oturuyordu.Ben ise o yorulduğu için onun ayakkabı ve berelerini toparlıyordum.Açıkta sadece yarın giyeceği eşyalar vardı.Şu an ortak olan evlerindeydik.Diger evlerini fazla kullanmamislardi .Bu arada Gökalp okul gezisine gitmişti.Artık çok yorulmuştuk.
Jimin;Yah!Tamam bırak artık gerisini ben hallederim .Çok yoruldun sende.
Gamze;Sen dinlen.Erken kalacaksın.Ayrica yorulacaksın.Beni bırak da biraz kendini düşün.
Jimin;Gamze,ben bilmiyorum gitmek zorundayım ama seni bir ay yaln-
Gamze;Saçmalama Jimin!Tabiki gideceksin.Ayrica yalnız değilim ki.Acelya var,Hanseol var hatta artık Gökalp var.Yalniz bir şartım var.
Jimin;Neymiş o?
Gamze;Sakın konserde gömleğini açmıyorsun tamam mı?Seni gebertirim bak!
Jimin;Yah!Benim ne zaman öyle birşey yaptığımı gördün?
Gamze;Unutma Jimin bende ARMY'ydim.
Jimin;Tamam tamam kızma.
Gamze;Ha!Bu arada kurtuldum sanma arada bir kontrole gelebilirim.
Jimin;Aslında bu çok iyi olur.Konsere geleceksin demi?İstersen senin için inlerde yer tutabilirim.Birde şey var konserden önce fanmeet olacak .Sana haber verebilirim.Ama seninle sürekli konuşamaya bilirim.Biliyorsun aramızdaki şey gizli o yüzden hemde çok sıkı çalışacağız.
Gamze;Sorun değil.Herşey tamam da okulun ne olcak birde bişey soyliyecegim siz nasıl liselisiniz ya.Tamam Junkook u anladım ama siz?
Jimin;Sen cidden bizi liseli mı zannettin yoksa?!Ah inanamıyorum.Senk zeki bir kız sanardim.Gerci etrafında ben var iken düşünme yetini kaybetmen normal tabiki.
Gamze;Bende diyorum bu işte bir terslik var.Demek ki okulda bu yüzden bu kadar rahatsin ve çalışmana gerek yok.Simdi taşlar yerine oturdu Bay Park Mükemmel Jiminnie!Hahha!Peki okulun nedeni ne yani neden hala okuldasınız?
Jimin;Bunu bizde bilmiyoruz .Hatta 21 yaşında olmama rağmen neden liseye gittigimi ARMY'ler bile çözemedi.Neyse iyi geceler prensesim.
Gamze;İyi geceler prensim.😍😍
****
Bu sabah alarm'in her zamankinden daha acı ve kötü gelmişti bana.Cunku bu gün Bangtan Boys Busan a gidiyordu.Açıkcası üzgün olsam da belli etmiyor edemiyorum.Şu an onları motive etmemiz gerekiyordu.
****
Namjoon; Gençlik!Hadi!Ne kadar uyuşuksunuz siz böyle.
Şu an havaalanındayiz .Hanseol ve Suga birbirlerine koala gibi yapışmış oturuyorlardı.Acelya ile Junkook ağlıyordu.Tae de şebeklik yapıp onlrı teselli etmeye çalışıyordu.
Jimin;İner inmez msj atarım.Sakin yokluğumdan faydalanıp başka erkeklere bakma .
Gamze;Aynı şey senin içinde geçerli.
  O sırada anons duyuldu;
-Seul/Busan uçağımız kalkışa hazırdır.Yolcularimizi uçağa alalım.
Junkook;Açelya bak yarim saat sonra ineriz zaten msj atarım .Seni seviyorum.
Jimin;Görüşürüz meleğim.
Suga;Dikkat et kendine Hanseol.
Diğerleri ile de vedalaşıp el salladık.Sonunda uçağa binmişlerdi.
***
Eve geldiğimizde
Açelya;Ama ben 1 buçuk ay nasil dayanacam yaaa!😢😢
Gamze;Hahah,aslında haklısın ama bol bol görüşürüz.
Hanseol;Suga şimdi uyumustur bile.Hahahhahaha!
Yeni bölüm geldi.
Vote ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi seviyorum.
İyi okumlaar.
424 kelime.
Bundan sonra kaç kelime olduğunu yazacağım.

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin