Bölüm-39-

44 7 0
                                    

Herkes çok mutluydu.Hayatımın en güzel günlerinde bir yenisi eklendi.Filmden sonra Suga ve Hanseol omuz omuza uyuyolardi.Gerçi bunlar bir araya gelince hep uyuyorlar.Sonra herkesi uyandırıp yerlerine gönderdik.Tae ve Sude,Açelya ve Junkook,Suga ile Hanseol,Ben ve Jimin, Namjoon,Jin ve J-hope da beraber yatacaklardı.Tae Sude'den onu için hiyâke anlatmasını istedi.Sude'nin dizlerine yatıp onu dinlemeye başladı.
   O sırada Jimin ile ben pijamlarimizi giydik.Jimin'i böyle görmeye bayılıyorum.O çoktan yatmış beni bekliyordu.Elindede kulakliklari vardı.Yanina bir 🐈 kedi misali kıvrıldım.Kulakliklardan birini kendine birini bana taktı.Çalan şarkı bizim şarkımız di .Ne çok hareketli ne de çok slow.Başımı omzuna koydum.Ona sarıldım Jimin de bana sarıldı ve anlıma minik bir buse kondurdu.Sonra şarkıyı dinlemeye devam ettik.Kendimi fazlası ile mutlu,huzurlu ve bi o kadar da güvende hissediyorum.Onun yanında olmak,sarılmak,kokusunu içine çekmek al ayrı bir huzur verici.
    Ertesi sabah Sude bayağı erken kalkmış kahvaltıyı hazırlamaya başlamıştı.Tae'de yatakta onu göremeyince peşinden gitmişti.Sude masayı hazırlarken arkasından sarılıp boynunu öpmüştü.Sude birden irkilip küçük çaplı bir çığlık atmıştı.
Sude: Aşkım,çok korktum.Sessiz sessiz yaklaşma öyle .
Tae:Özür dilerim tatlım.Dur sana yardım edeyim.
Diyip domatesi yıkamaya başlamıştı.Sude pirinç almak için kilere gitmişti.Geri mutfağa döndüğünde Tae mutfak koltuğunda uyuyordu.Sude yanına gidip onu öptü.Sonra da birlikte diğerlerini uyandırmaya gittiler.
Sude: Açelya ile Junkook'u uyandıralım.
Deyip odaya daldılar.
Tae:Hadi kalkın! Junkook-ah.Hey!Kime diyorum? Junkook-ah!.
Sude:Âaaaaçeeellyaaaa.Açelyaaaa.Hey
Kalk hadi.
  Açelya ve Junkook oflaya poflaya kalktılar . Yüzlerini yıkamak  için banyoya gittiler.
Sude: Aşkım şimdi sıra Jimin ve Gamze de.Ama dikkat edelim Gamze uyanınca çok huzsuz olur.
Tae şak diye kapıyı açıp içeri dalar.Jimin ile Gamze koala gibi 🐨 sarılmış uyuyorlar di.
Sude:Ayy,çok tatlılar ya.Boşver dige-
Demesine kalmamış.Tae Jimin'in üstüne zıplamıştı.Jimin birden can havliyle sıçramaştı.
Jimin:OHA LAN!?Ne yapıyorsunuz siz?
Sude:Gaaaamzeeeee!,Gamze,Gamze, Gamze,Heeeey!
Gamze ısrarla dayanamayıp kalktı.Tae'yi Jimin'in sırtında zıplarken görünce gözlerini ovuşturdu.
Gamze:Omo!Bu ne böyle Yah!Ne yapıyorsunuz siz sabah sabah!
Jimin:Aynı şeyi bende sordum.
Tae:Jimin en iyisi ben buradan ineyim de..(Gamze'yi işaret eder.)
Jimin Gamze'yin bacaklarının altından kavrayıp kucaklar.Koşa koşa odadan kâçtılar.Tae ve Sude de diğerlerinin peşinden gider.Sonra dördü birlikte Suga ve Hanseol'ü uyandırmaya gittiler.Jimin kapıyı zorladı ama kapı kitliydi.
Tae:Omo!!Ne yapıyor bunlar böyle ya!
Sude:Saçmalama Tae!
Jimin geriye çekilip kapıya bir omuz vurdu .Kapının kırılma sesi ile Suga ve Hanseol yataktan fırladı.Uyudukları için neye uğradıklarına şaşırdılar.
Suga: Keşke kapıyı kırmaktansa çalsaydınız.
Tae:O değilde sizin kapınız niye kilitli ki?Ne yapıyorsunuz siz?!
Suga yataktan çıkıp ayağa kalktı.Tae ve Jimin birden Sude ve Gamze'nin gözlerini kapattılar.Çünkü Suga'nın üst pijaması yoktu.O da bunu sonradan farketti.Hemen yeniden yorganına içine girdi.
Suga:Jin hyung 'un uyurgezer olduğunu bilmiyor musunuz?Ben sevgilimle uyurken rahatsız etmesin diye kilitledim kapıyı.
Jimin:Tabi tabi.
Bu arada Jimin hâlâ Gamze'nin gözlerini kapatıyordu.Sonra fark edip bıraktı.Herkes gülerek kahvaltıya indi.Jin ve J-hope herkesten önce masaya oturmuş ve çoktan yemeye koyulmuşlardı.
J-hope:Nerede kaldınız ya!?.
Gamze:Bence bunun cevabını Suga ve Hanseol versin.
Tae:Hadi boşver de yiyelim artık ben çok açım.
Jimin: Junkook ve Açelya nerede?
Sude:Onları da uyandırdık ama gelin bı bakalım.
Gamze onları banyoda buldu.(fesatlaşmayın)Banyoda iki sandalyeye oturmuş omuz omuza uyuyorlardı.
Gamze:Gelin ben buldum.Gamze'nin sesi ile Junkook hafiften gözlerini açmıştı.
Açelya:Ne oldu?Neye başlıyorsunuz?
Rm: Çünkü banyodasınız ve uyuyorsun uz.
Tae:Acaba gece ne oldu da bu kadar uykusuzsunuz?
Junkook;Kafana patlatacam şimdi senin.
Rm:Tamam hadi gelin de yiyelim artık.
Hep beraber kahvaltıya indik.Yemek boyunca Suga ve Hanseol ile dalga geçilmişti.Daha sonra konu nereden dönüp bize geldiyse
Junkook:Noona;Birşey soracam siz evlenecek mısınız?
Gamze:Ne alaka şimdi.?
Junkook:Yani öyle aklıma geldi.
Gamze:Yani,tabi ki demi Jimin?
Deyip Jimin'e imali imali baktım.
Jimin:Tabi ki canım . Tabi evleneceğiz.
Tae:Peki ne zaman?
Gamze:Tanrim sen koru!Ne alaka şimdi bu konu daha okulumuz var bizim.Ayrica Tae peki siz evlenecek misiniz?
Tae:Ben bunu ARMY lerime yapamam.
Sude:Öyle mi?Sen beni oyaliyor musun Tae?!
Tae:Yah!şaka yaptım tabi ki evleneceğiz.
Yeni bölüm.
614 kelime.
Nasıldı?
Vote ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi seviyorum.

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin