Bölüm-16-

53 7 2
                                    

×;Fazla yaklaşma seni niye çağırdığımı biliyorsun heralde.
Gamze;Hayır bilmiyorum.Ama önce onu bırak biz konuşalım.
×;Ah keşke güzel olduğun kadar zeki de olsan.Cok daha iyi olur.Ya ben çok zekiyim ya da sen çok aptalsın!Onu bırakayım sende kaç değilmi.!Haahhah !!
Gamze;Uzatma ne var söyle!!
×;Bence bana bir daha sesini yükseltme.! Hâlâ beni tanıyamadın mı? Demesi ile birkaç adım daha yaklaştım ona .O an vücut yapısı biraz tanıdık geldi ama emin olamadım.
×; Hey tatlı kız orada dur.Yoksa kötü olur?
Gamze;Ne olur ha!Ne yapabilirsin ki?
Demem ile Açelya ya elimdeki ne olduğunu çözemediğim şey ile büyük bir kuvvet ile vurdu.O an çıkardı sesten onun bir cop olduğunu anladim.Acelya nin ağzı bağlı olduğu için sadece boğuk bir şekilde çığlığı duyuldu .Anladım ki daha da ustune gitsem daha kotu sonuçlar alacağım için sakin olmam gerekiyordu .O hala etrafa bakinirken elimdeki telefondan son arananlara girdimtam Jimin i arayacak iken telefonumun çekmediğini fark ettim .Çünkü depoda idik  .
  Bana birkaç adım yaklaştı ve o an anladım ki o kişi Min Ji idi.Shin Wo ile oturan ve Jimin den kiskandigim sınıf arkadaşım MİN Jİ!
Min ji;Ne oldu?O kadar çok mı şaşırdın?!
Gamze;Hayır!ben senin sadece o***pluk yapabildiğini sanıyordum o yüzden şaşırdım.Eminim bunu da o yalakalarından birine yaptirmissindir.  Demem ile arkadan hızla gelen Shin Wo ya döndük hepimiz.
Shin Wo;Min ji bırak bunları,hadi gitmemiz lazım.Jimin'ler geliyor hadi!
Min ji;N-Ne !tamam tamam .Ama şunu bilin bu burada bitmedi.
  Onlar koşarak çıkarken ben hemen Açelya yi çözdüm .O sırada Jimin'lerin bizi nasıl bulduğunu merak ediyordum.Deponun ilerisinden gelen ayak sesleri ile Jimin'lerin geldiğini anladık.
Jm; G-GAMZE!İyi mısınız?Size birşey yaptılar mı?Bak bişey yaptılarsa söyle saklama benden ha bişey ile mı tehdit ettiler?!İyiki telefonuma takip uygulaması yuklemisim.
Gamze;Y-yok yok hayır birşey yapmadılar ama Açelya ya cok sert vurdu.Bi dakika sen telefondan beni mi takip ediyorsun?
Junkook;Şimdi bunu tartışmayın.A-Açelya  nerene vurdu o s*rtuk ?!
Açelya ;sanırım sırtıma çünkü oraları hissetmiyorum.
Junkook;Hadi gidelim .Sen benimle gel Açelya bı sırtına bakalim.
Namjoon;Junkook haklı hadi gidelim.
Demesi ile hepimiz depodan çıktık.Junkook ile Açelya AVM nin revirine biz ise bir kafeye gittik.
Sonunda yeni bölüm geldi!
Kusura bakmayın arkadaşlar.Aslinda aklımda çok fikir var ama yazmaya üşeniyorum.Ama sizin için alşıcam.
Sizi seviyorum.😍😍

Gerçek Aşk-Park Jimin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin