Biraz daha bekledikten sonra gelmişlerdi.Kapıdan önce Taş girdi ve eli ile👍 tamamdır işareti yaptı.Sevinmiştik.Ardından konuşarak Jimin ve Junkook girdi.Junkook önce içerisi karanlık olduğu için anlayamadı ama birden elinde pasta ile karşısına Açelya çıkınca ne olduğunu anladı.Dogum günü şarkısını söyledik ve alkışladık.Daha sonra o dilek tutmadan mumu üfledi.
Açelya:Yah!Niye dilek tutmadın diyence.
Junkook:Zaten hayattaki en büyük dileğim karşımda .
Deyip onu öptü.İkisininde gözleri parlıyordu.Daha sonra hep beraber masaya geçtik.Önce birşeyler yedik ve daha sonra hediye faslına geçtik.Tabi ki doğru tahmin etmiştim,Jimin hediye almamıştı.Benim onun yerine aldığım hediye ona verdim.Faha sonra hepimiz hediyeleri verdik.Sadece Tae vermemişti.
Tae:Benim hediyem birazdan gelecek.
Dedi o an çok merak etmiştim ama bu kadar merak uyandıran birşey değildi.Bir tane oyuncak tavşanın 🐰 kafasına Junkook un fotoğrafını kalbinin geldiği yere ise Açelya nin fotoğrafını bastırmıştı.İlk önce çok saçma gelmişti ama sonra komik olmuştu.Biraz dans edip eğlendikten sonra Jimin birşeyler söylemek istediği için sahne olarak belirlediğimiz yere geldi ve konuşmaya başladı:
Jimin: Öncelikle doğum günü çocuğunun doğum günü kutlu olsun.22 oldu bizim küçük bey!Nice mutlu yaşlara!Şimdi ise asıl konuya gelelim.Kusura bakma Açelya günün gözdesi siz olun isterdim ama olmadı .Ben birşey yaptım Gamze!
Deyince ben Jimin i daha dikkatli dinledim ve oturduğum sandalyede dikleştim.
Jimin:Ben bu gün bizim evlilik tarihimizi aldım!
Deyince tüm gözler bana çevrildi.Sanırım hepsi tepkimi bekliyordu.Biraz tepki vermeyince geri Jimin e baktılar.Tam o sırada koşup Jimin in boynuna atmadım.Aslında çok mutlu olmuştum ama bir an şok geçirdim denebilir.
Jimin:Sevindinmi sevgilim?!
Gamze:Çok!HEMDE ÇOK!!!!
Jimin:O zaman söylüyorum düğün ve nikah 4 Haziran!
Gamze:Ne!?Ciddi olamazsın Jimin o g-
Jimin: Bilmiyorum,o gün senin doğum günün.Ama istemezsen değiştirelim yani o gün istemezsen.!
Gamze:Y-yok,hayır çok iyi olmuş.Tesekkür ederim tatlım iyiki varsın.
Jimin:Sende prenses sende.
Herkes bizi kutlamış ti ve ben çok heyecanlandım çünkü 3 ay sonra evleniyoruz..
****
Biraz daha oturduk daha sonra azcik içmeye karar verdik.
Jin ve J-hope:Beyler biz gidiyoruz biz mutfakta cezaliyiz bu gece bız temizleyeceğiz.
Evet doğru okudunuz.Jin ve Jhope aşçı olmak için staj yapıyorlardı.Bu arada Namjoon Oppa ise mimarlık için sınava hazırlanıyordu bu yüzden o da kalkmıştı.Biz de 4 çift oturup sohbet ediyor ayrıca az az içiyorduk.
*****
Bir kaç saat sonra artık çoğumuz sarhoş durumuna gelmiştik ama erkekler çok içmemişti çünkü bizi eve taşıyacak birileri lazımdı.Hanseol sürekli Suga ya anne diyor ve öpüyordu.Acelya ise sürekli öğretmen gibi susun çocuklar diyordu Sude Tae nin kolunda sızmıştı ben ise etrafa boş boş bakıyordum.
****
Eve geldiğimde gözümü açtım ve şu an Jimin in kucağındaydım.Tae ve Sude sanırım odalarına çıkıp uyumuştur.Digerleri de görünmüyordu.Hemen bizde karaya çıkıp uyuduk.Kafam o kadar çok ağrıyor ki bir an önce uyumak istiyorum.
Yeni bölüm geldi?
426 kelime.
Nasıldı?
Bir dahaki bölüm final.Ama o bölüm çok uzun olacak.Birkac gün yazacağım sonra da final olayı olacak.
Keyifli okumalar.
Vote ve yorum atmayı unutmayın!