Ben Jimin'in söylediklerini idrak etmeye çalışırken o beni kolumdan tutup daha önce gelmediğim hatta görmediğim bir yere getirdi.
Gamze;Ne oluyor Jimin neden böyle birşey yaptın?Amacın ne ?Ayrıca kolumu bırak çok acıtıyorsun!
Jimin Gamze'nin kolunu bu kadar sıktığını yeni farkediyordur ve hemen bırakıp konuşmaya başlar:
Jm; Hâlâ anlamadın mı ?!! O it in sana dokunmasına nasıl izin verirsin?!!Hala onun amacını anlamadın mı ha!?O seni seviyor ama sen duygularına karşılık ver ya da verme sana zarar verecek ondan uzak dur!?
Gamze; Saçmalama neden zarar versin ?Bana asıl zarar veren sensin o bana zarar verecek olsa bile bana değer veriyor ama sen ne yapıyorsun önce iyi,yakın davranıp daha sonra soğuk davranıyorsun kafamı karıştırıyorsun!!.!!LANET OLSUN !!
NEDEN BÖYLE YAPİYORSUN!
Jm;Ah! gerçekten çok safsin hala anlamadın mı SENİ SEVİYORUM, sana yakın davranmam in sebebi bu ama biliyorsun idol olduğumuz için böyle bir ilişki yasak seni kendimden uzak tutmak istedim,seni kırmamak istedim ama olmadı şimdi anladın mı ? Der iken ikimizinde kalbi yeterince kırılmıştı ve su an ikimizde ağlıyorduk.
Gamze;Ö-özür d-ilerim.Ama böyle olsun istemedim!?
Jm;Bende özür dilerim .Ağlama artık!Niye ağlıyorsun?
Gamze;Ya!Sen niye ağlıyorsun?!!
Jimin in sarılması ile tüm sorular yanıtsız kalmış olsa da ikiside su an birbirine soyleyebildikleri için mutluydu.Şu an zaman dursun istiyorlardı.
•
•
Yatmadan önce yine girip Jimin in fotoğraflarına baktım. Telefonumda Jimin e ait bir kaç tane dosya var.Onu gerçekten seviyorum artık eminim ki bu sevgi karşılıksız değil.