Sabah yine alarmın sesi ile kalktim.Ama bu gün diğer günlerden farklıydı.Daha bir mutlu daha bir huzurlu kalkmıştım.Âşagidan sesler geliyordu. Sanırım Açelya ile Hanseol uyanmıştı.Hemen rutin işlerimi halledip assagi indim.Kahvalti hazırdı.Tabi ki yine her şeyi Hanseol hazırlamıştı.Bu benim işime geliyordu.Ama biraz da mahçup oluyordum.Açelya hiç umursamiyordu.
Gamze;Eline sağlık Hanseol ama sanki herşeyi sen yapıyorsun.Benim bir fikrim var.Sen Açelya'ya yemek yapmayı öğret.Cunku ben yapabilsem de öğretmem.
Hanseol;Yalnız ben bunlara elimi bile sürmedim.Hatta şimdi kalktım denebilir.
Gamze;Ne yani bunları dışarıdan mı sipariş ettiniz.Yalniz bunlar çok söyleseydin iz ben hazırladım.
Hanseol;Hayır!Açelya yapmış.
Açelya;Ne var yani yapamaz mıyım.O kadar mı beceriksiz görünüyorum.??
Tabi ki ben yaptım.Ben yemek yapmayı 10 yaşında öğrendim.
Gamze;Ne yani 9 yıldır bana yalan söyledin.Sana inanmıyorum.
Açelya;Hayır sadece üşendiğim için hep sana yaptırdım bu kadar.Ama bu gün bir sürpriz yapiyim dedim.
Gamze;Hiç söylemeye bilir din demi yani.
Hanseol;Bencede.
****
Üzerimizi giyip okula gitmek için yola çıktık.Bir sokak ileride bizi bekleyen 3 kişiyi gördük.
Junkook; Günaydın kızlar
Biz; Günaydın.
Jimin;Sen sabah bize bile günaydın demedin kızları görünce hemen yumuşa daha doğrusu Açelya yi görünce.
Gamze; Ahaha!Neyse hadi gidelim geç kalacağız.
Jimin; Tamam,bu arada sanada günaydın prenses.
Gamze; Günaydın.
Okula geldiğimizde sıramıza geçip oturduk.
Jimin; İngilizce sınavına hiç çalışmadım daha doğrusu çalışmadım.Ama bildiğim şeylerden yapacam.Sen çalıştın mı?
Gamze;Biliyorsun İngilizcem iyidir çalışmama gerek yok .Ama yinede göz gezdirdim.
****
Öğle yemeğinden önce ki ders boştu bizde kantine indik.Her halükarda birazdan yemek yiyecek olsam da bir tane çikolatalı süt içtim.Sonlara doğru tadı hiç hoş gelmemişti.Sanirim aç karna içtiğimden dolayı diye düşündüm.Sonra zil çaldı ve hemen yemek haneye geçtik.Birer tepsi aldık ve boş bir masaya geçtik.
Jimin;Junboal i hiç sevmem ama yaa.Resmen haksızlık bu.!
Gamze;Bende bouguti yi sevmem değiştirelim mı?
Jimin;Ah!Çık iyi olur.Al!Hepsini al! Ben bouguti ye bayılırım.
Gamze;Sanırım tek farklı yönlerimiz bunlar.
Jimin;Ama ben dans edip şarkı söyleyebiliyorum.Sen?
Gamze;Sesim hiç iyi değildir ama gitar ve piyano çalabiliyorum.
Jimin;Vaoaoav!Bu daha güzel mis.Neden daha önce söylemedin?
Gamze;Sormadin ki?
Jimin;Haklısın ama bı ara bana çal.
Gamze;Olur bende özledim çalmayı.
***
Son dersteydik az önce 2 tane kız migdeleri bulandığı için izin alıp çıkmışlardı.Herkes bunun erken çıkmak için bahane olduğunu düşünürken ben inanmıştım.Cunku kizlarin suratları sararmıştı.
Jimin;Gamze!İyi misin?
Gamze; Evet,ne oldu?!
Jimin; Bilmiyorum ki yüzün sararmış.
Gamze;Soğuk ya ondandır.İyiy-!!Jimin migdem bulanıyor.
Jimin;Ciddi misin?
Gamze;Az önce de kızlar çıktı.Hoca izin verir mi?
Jimin;HOCAM!kız ark-!Şey Gamze'nin migdesi bulanıyor çıkabilir miyiz?
Hoca;Az önce de Eun Tak ve o kız çıktı .Ne oluyor?
Gamze;Hocam bilmiyorum.
Hoca;Çık,çabuk ol gelmez isen başınız büyük belaya girer.
Gamze;Tamam hocam.
Hoca;Jimin sen nereye otur.
Tuvalete girdiğimde 4 ya da 5 kız kusuyordu.Bi anda gelen his ile bende kustum.10,15dakika sonra hoparlör den duyuru yapılıdı;
-Kimse okuldan çıkmasın ufak bir sorunumuz var herkes toplantı salonuna insin!
Bir anda herkes bı alt katta olan toplantı salonuna indim
Müdür;Biraz bekleyin.Birazdan sağlık ekipleri gelecek.Okulumuzda ufak bir gıda problemi var.Migdesinde sorun olmayan var mı?Bakın sorun olmayan diyorum!
Jimin dahil tüm okulda 30 kişi falan el kaldırdı onları ayırdılar.Geri kalan herkes çok solgun görünüyordu ve bende onlara dahildim.
Birkaç dakika sonra içeri sağlık ekipleri girdi ve herkesi tek tek kontrol ettiler.Sonra 10,11 kişi hastaneye kaldırıldı.
Müdür; Çocuklar!Biraz sessiz olun!Şimdi konuya bir açıklık getirelim.Sanirim bu öğlen yemekte olan bouguti de ve kantindeki bagzi ürünlerde sıkıntı tespit edildi .Şu an buradaki herkes iyi durumda denebilir.Ama o gidenler biraz fazla etkilenmişlerdir.Ailelerine haber verildi ve şu an kontrol altındalar.En yakın zamanda bu sorun halledilecektir.Simdi hepiniz evlerinize dağılabilirsiniz.