*Lunan näkökulma*
Katsoin poikaa ilmeellä jota en voi edes kuvailla. Kuin olisin nähnyt enkelin.
"Onks mun naamassa jotain?" Poika naurahti.
"E-ei oo" Käänsin pääni ja punastuin. Olin niin nolostunut. Kuka helvetti tuijottaa jotain ihmistä noin. Nyt se ainakin pitää mua kummajaisena. Pakko keksiä jotain sanottavaa että tästä ei tule kiusallista.."Kui sä tähän kouluun tulit kun kesälomaan on alle kuukausi enään?" Sanoin hiljaa nolostuneena. "Mulla on vielä aineita jota en oo suorittanu loppuun ja jouduin muuttaa tänne lähistöön koska isä joutui vaihtaa työpaikan joka on tässä lähistössä" "Ainiin, anteeks en esitellyt itteäni. Oon Taehyung"
Ihana nimi! En kestä ääh
"M-mun nimi on Luna" Sanoin punastuneena."Onks sulla kavereita täs koulus?" kysyin
"Juu on mulla parisen kaveria, Jungkook, Jimin ja Namjoon. Ajateltiin mennä tänään meille kattoo leffaa ja pelaa pleikkaril, haluutko tulla meijän kaa jos sul ei oo mitään?" Taehyung sanoi ja hymyili.
No tottakai mä meen! Tästä voi tulla jotain hyvää. Saisin vihdoin poika puolisia kavereita.
"Ei mulla oo mitään, voin tulla" hymyilin.*Skip koulu loppuu*
Olin kaapillani ja laitoin kirjoja joista ei tullut läksyä sinne. Huomasin kävelevän Taehyungin sivusilmällä. Hän tuli luokseni ja hymyili söpöllö hymyllään.
"Jungkook, Jimin ja Namjoon on jo meillä joten mennään nopee ettei niiden joudu oottaa ulkona kauan. Asun ihan lähellä"Joten lähdimme kävelemään Taehyungille päin. Taehyung vaikuttaa todella mukavalta. Olenhan tuntenut hänet kuusi tuntia joten hyvä mun on sanoa. Naurahdin kun mietin asiaa.
"Sulla on söpö nauru" Taehyung sanoi ja naurahti itsekin.
"Ai, kiitti. Mietin vaa yhtä juttuu joka alko naurattaa" Hymyilin.*skip 5 min*
Saavuimme Taehyungin talon luo ja oven edessä istui blondi, musta ja pinkki tukkainen poika. Blondi poika nousi ylös ja huomasin hänen olevan erittäin pitkä.
"Moi mä oon Namjoon. Ja sä oot varmaa Luna?"
"Juu oon" vastasin hymyillen.
Kaksi muuta poikaa nousin.
"Mä oon Jungkook" Musta tukkainen poika sanoi.
"Ja mun nimi on Jimin" pinkki tukkainen poika sanoi.Astuimme sisään ja haistoin heti Taehyungin tuoksun. Eteisen vierestä lähti portaat alakertaan joka oli maan alla. "Tuolla on mun huone" Taehyung sanoi ja osoitti portaita alakertaan.
Otin kengät pois ja lähdin kävelemään portaita alas päin. Portaat olivat todella jyrkät ja pelkäsin liukastuvani hetkellä minä hyvänsä. Portaissa oli liukastumis esteet mutta yhdessä portaassa ei sitä ollut. Siitä näki kuin koira olisi repinyt sen. Astuin portaaseen ja...
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.