-10-

2.5K 93 7
                                    

*Taehyungin näkökulma*

Luna halasi minua, ja se oli maailman ihanin tunne. Halusin halauksen kestävän ikuisuuden. Tuntuu että minulla on Lunaan kohtaan tunteita..

"Älä nyt käsitä väärin mut, ootko suhteessa nyt?" kysyin.
"En oo, enkä koskaan oo ollu"
"Mitä mieltä sä oot Jiministä" kysyin.
"Aika hyvän näkönen ja tosi hauska ja mukavan oloinen".
Tuli kateellinen olo. Entä jos Lunalla on tunteita Jiminiä kohtaan.

Juttelimme Lunan kanssa niitä näitä pari tuntia kunnes Luna lähti kotiin.
Minulle jäi yksinäinen olo. Halusin Lunan jäävän mutta hänen oli pakko lähteä kotiin. Luna on maailman kaunein tyttö ikinä, mutta en uskalla kertoa tunteistani. Pelkään silti että Jimin vie Lunan minulta. Jimin selvästi pitää Lunasta ja koittaa iskeä häntä. Onneksi saan paljon yhdessä olo aikaa Lunan kanssa kun lähdemme vuokramökeille.

*Lunan näkökulma*

Lähdin kävelemään kohti kotia ja mietin Taehyungia. Miksi hän näytti kateelliselta kun puhuin Jiministä. Taehyung vaikuttaa myös mukavalta ja hän on vielä paremman näköinen kun Jimin. En tiedä silti tunteistani.

Saavuin kotini pihalle. Onneksi minulla oli huivi niin äiti ei nää mustelmaa kaulassani.
Astuin sisään ja eteisestä näki keittiöön jossa äiti on.
"Moi, säpä näytät iloiselta. Mistäs moinen?" Äiti hymyili ja sanoi.
"Ai sen pojan takia" Äiti sanoi ja naurahti.
"ÄITI! Me ollaan vaan kavereita.." Naurahdin ja lähdin kohti huonettani.
Istuin sängylleni ja kaivoin repustani päiväkirjani.
Avasin tyhjän sivun ja otin kynän käteen..

22.5.2017

...Jatkuu

8 Poikaa ja tyttö  / BTS FF FINWhere stories live. Discover now