*Lunan näkökulma*
"Huomen tehdään se..." Jimin sanoi.
"I-itsemurha?.."
Jimin nyökkäsi vakavissaan katsoessaan ylös kattoa.Parin tunnin kuluttua kello oli seitsemän ja muut olivat syöneet ajat sitten, mutta jäimme Jiminin kanssa makaamaan sängylle.
Laitoin silmäni kiinni hetkeksi, mutta nukahdin.
Heräsin johonkin aikaan yöllä. Katsoin puhelimeni kelloa.4:34
"Vittu..." Huokaisin.
"Ai sä oot hereillä.." Taehyung sanoi äkäisesti viereisessä sängyssä.
Nousin ylös ja huomasin olevani Jiminin sängyssä.
"Tae... Mä voin luvata, tää ei oo sitä miltä näyttää.."
Taehyung oli hiljaa.
"Kyl mä näin että nukuit sen kainalossa... Koska mä en kelpaa..."
"Tae.. älä nyt jaksa, kello on puol viis yöllä.."
Taehyung nousi äkäisesti ja lähti makuuhuoneesta oven paiskaten, että varmasti kaikki herää.
Vain yoongi ja Hoseok heräsi.
Lähdin Taehyungin perään. En nähnyt häntä keittiössä enkä olo huoneessa. Avasin ulko-oven ja huomasin Taehyungin istuvan portailla tupakka suussa."Mä en tiennyt et poltat.."
"Stressaa liikaa.. voitko ny painuu vittuun siitä" Taehyung sanoi äkäisesti.
"Sä et voi puhuu noin sun tyttöystävälle!!!"
"Tarkoitat varmaan exälle?"
"Mitä? Jätäks sä mut"
"Mhm" Taehyung mutisi ja vetäisi pari hengähdystä tupakasta.Aloin itkeä.
"Et sä voi tehä mulle näin!!!"
"Et säkään voi vaan pettää mua vitun ämmä!!" Taehyung kiehui.
"Mä en oo missään vaiheessa pettänyt sua!!! Jimin tartti seuraa ja mä lohdutin sitä toisin ku sinä vitun paskapää!" Itkin vielä kovempaa.Taehyung poltti tupakan loppuun ja heitti sen maahan.
Hän huokaisi ja sanoi.
"Oikeesti mä oon niin pahoillani.. en tiiä mikä muhun meni.."
En kuunnellut ja lähdin sisälle.
Kävelin makuuhuoneeseen jossa Yoongi ja Hoseok halusi tietää mikä oli meneillään mutta en puhunut.
Ravistelin Jiminiä.
"Me tehdään se nyt.."Olimme ulkona ja seisoimme vastakkain. Otin taskustani matto veitsen ja annoin sen Jimille. Otin sen jälkeen toisesta taskustani toisen.
"Pysty suoraan" Jimin sanoi.
"3.. 2.. 1..."
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.