Siis mitä? Mun kirjaa on lukenu 10 tyyppii! Se voi kuulostaa pieneltä määrältä mutta ottaen huomioon että eilen julkaisin toisen osan ja heti tuli lisää ketkä lukee tätä. Aw kiitos kaikille ❤
*Lunan näkökulma*
Kaikki tapahtui niin nopeasti. Liukastuessani portaaseen joka oli portaiden keskellä, Taehyung tarttui hupustani kiinni. Muistan kuinka se sattui kaulaan. Taehyungin otettua hupustani kiinni, hän itse menetti tasapainon ja molemmat kaaduimme portaat alas. Kolautin pääni viimeiseen portaaseen ja pyörryin.
Heräsin Taehyungin huoneen sohvalta. Jimin ja Jungkook katsoi mua huolestuneesti, mutta Taehyungia ja Namjoota ei näkynyt. Toivottavasti Taehyungille ei tapahtunut mitään vakavaa.
Samalla sekunnilla sisään asteli Namjoon jolla oli lääke purkki kädessä.
"Särkeekö päätä" Namjoon kysyi ja ojensi lääkkeen ja lasin vettä
Hymähdin myöntävästi. Päätäni särki erittäin paljon. Nousin istuakseni ja päähäni sattui vielä enemmän. Huomasin reiteeni housujen päälle laitetun sideharson.Nielaisin lääkkeen veden kanssa.
"Joo tota.. Kaaduitte Taehyungin kanssa ja portaan reuna raapas sun reiteen haavan" Namjoon sanoi huolestuneella äänellä.
Kurkkuuni sattui ja yritin sanoa Namjoonille jotain mutta ääntä ei tullut. Aloin yskiä ja tuntui kun en ikinä lopettaisi. Suussani alkoi maistua veri.Sain vihdoin yskimisen lopetettua. Jungkook, Jimin ja Namjoon katsoi minua järkyttyneenä.
"Mitä?" Sain vihdoin sanottua mutta kuulostin siltä että olisin polttanut 10 vuotta tupakkaa.
Namjoon juoksi pois ja Jimin ja Jungkook lähti hänen mukaansa.He palasivat 4 minuuttia myöhemmin. Namjoonilla ja Jiminillä oli talouspaperi rullat ja Jungkookilla pyyhe. Jungkook alkoi pyyhkiä lattiaa ja pyyhittyään hän nousi ja pyyhkeessä oli verta.
"Sä yskit just verta.. älä huolestu! Ei varmaan kuoleman vakavan paljon" Namjoon koitti rauhoitella minua.
"Varmaan?" sanoin.
"Tai siis tarkotin et-"
"Kyl mä ymmärsin"Pojat pyyhkivät naamani ja Namjoon taas lähti.
"Namjoon soittaa sen isälle koska se on lääkäri.. Sä oot muuten tosi söpö" Jimin sanoi ja hymyili.
Jungkook tökkäisi Jimiä kyynärpäällä ja sanoi "Hei nyt ei oo oikee aika sanoo tollasta" molemmat naurahti ja hymyilin takaisin.Namjoon tuli takaisin ja sanoi
"Mun isä sano et sul ei oo mitään hätää. Lepäile siinä vähän aikaa ja katotaa sun tilannetta sit""Mut.. Mis Taehyung on?"
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.