-11-

2.4K 95 20
                                    

...
Moi päiväkirja. Eilen tapasin uuden ihmisen. Hänen nimensä on Taehyung. Taehyung on todella hyvännäköinen, ja vaikuttaa ihanalta ihmiseltä. En silti tiedä tunteistani, sillä Jimin vaikuttaa myös ihanalta, ja hän vaikuttaa siltä, että hän on kiinnostunut minusta. Mutta menemme kahden viikon päästä vuokramökeille, jossa toivottavasti tutustun uusiin ihmisiin. Saimme listan, jossa luki kaikkien vuokraajien nimet, ja vaikutan olevan ainoa tyttö. Toivottavasti kaikki menee hyvin siellä, sillä olen siellä kaksi kuukautta, eli koko kesäloman.
Taehyung oli tänään ja eilen ihana, sillä hän piti minusta huolta kun reiteeni oli tullut haava.

Olin puhelimella ja piirtelin päiväkirjaani ja alkoi jo hämärtää ulkona. Kävin syömässä iltapalaa, ja menin nukkumaan.
Heräsin, siihen kun äitini huusi "Lunaa! LUNA!"
"Mitä mitä häh!?" Säikähdin ja nousin sängylle istumaan paniikissa.
"Taehyung tuli!" Äiti sanoi Taehyungin astuessa huoneeseen.
Tehyungilla oli suklaalevy ja kortti kädessä.
"Aattelin tuoda sulle nää" Taehyung hymyili ja ojensi ne.
Kortissa luki Parane pian Luna.

"Aww kiitti Taehyung" Hymyilin ja laitoin suklaalevyn ja kortin pöydälleni. Taehyung istui sängylleni viereeni.
"Kerroin meijän vuokramökki suunnitelman sun äitilles, se oli ihan ok sen kanssa ja sano et sun on hyvä tutustuu uusii ihmisiin ja pitää vähä hauskaa" Taehyung ilmoitti.
"Ai, no hyvä" Sanoin ja hymyilin Taehyungille.

Taehyungin katse kiinnittyi pöydällä olevaan päiväkirjaan joka taisi olla auki. Nappasin kirjan nopeasti kirjan ja pistin sen kiinni, ja laitoin tyynyni alle. Taehyung näytti yllättyneeltä.
"Älä ny jumalauta sano että ehit lukee.." Sanoin. Taehyung kohautti olkapäitä ja naurahti.
Punastuin sillä minua alkoi nolottaa.
"En mä siit ehtiny ku vaan yhen lauseen luettuu.. Taehyung on todella hyvännäköinen, ja vaikuttaa ihanalta ihmiseltä." Taehyung hymyili ja itsekkin punastui hieman.

Kolmen kiusallisen minuutin jälkeen menin makaamaan sängylle sillä minua väsytti vieläkin ja laitoin silmät kiinni. Tunsin kuinka Taehyung tuli viereeni makaamaan. Olkapäämme osui yhteen, ja tunsin Taehyungin lämmön. Hän tuoksui ihanalta, ja nukahdimme siihen hetkeksi.

Minulla oli edelleen silmät kiinni, kun heräsin. Kuulin Taehyungin hiljaisen kuorsauksen. Se ei ollut kova ääni, enemmänkin hiljainen ja söpö. Kuulin jonkun kävelevän ovelle. Äidin lempeä ääni sanoi "Voi ne on niin söpöjä" varmaan pikkuveljelleni. Kuulin kun ovi meni kiinni. Käänsin kylkeä ja laitoin pääni Taehyungin rintaa vasten..

8 Poikaa ja tyttö  / BTS FF FINWhere stories live. Discover now