*Taehyungin näkökulma*
"Mä oon iha väsyny, haluun vaa nukkumaan" sanoin väsyneenä.
Menin minun ja Lunan sänkyyn selälleen makaamaan.
"Joo mäki taidan mennä" Jungkook sanoi.
Kaikki menimme sänkyyn. Kuulin kun Luna kömpi sänkyyn. Hän tuli minuun kiinni.
"Mä rakastan sua..." Hän sanoi ja suuteli minua.
Tunsin kun hänen kätensä paitani alla, vatsani päällä. Hän silitti vatsaani. Hän tunnusteli olemattomia lihaksiani.Nukahdimme.
Heräsin kovaan ääneen keittiössä. Astiat kilisivät ja joku paistoi jotain. Haistoin kananmunan hajun. Leivänpaahtimen ääni kuului.
Katsoin ympärilleni ja näin kaikkien nukkuvan vielä. Äänien tekijä on pakko olla Daesung koska kaikki muut oli vielä nukkumassa. Päätin lähteä kohti keittiötä.Olin keittiössä ja näin Daesungin paistamassa kananmunia.
Hän kääntyi ja näki minut. Hänen otsassaan oli haava ja iso mustelma siitä kun löin häntä.
Daesungin silmät alkoivat kostua.
"Oikeesti mä oon niin pahoillani.. Olin niin kännissä en ees muista kaikkee mitä tein" hän nyyhkytti.
Olin aika töykeä enkä sanonut mitään. Daesung jatkoi kokkaamista ja kuulin hänen nyyhkyttävän.Kuulin makuuhuoneesta Lunan.
"Taetae?"
"Mä oon keittiössä!" huudahdin.
Luna juoksi luokseni ja antoi pitkän suudelman. Daesung huokaisi ja katsoi muualle. Kun Luna huomasi hänet, luna tarttui minuun kiinni.
"Oikeesti Sori Luna olin ihan vitun kännissä..."
Luna ei vastannut ja menin makuuhuoneeseen herättämään muita.
"Kello on jo 11, herätkää!"
Kaikki heräsi ja menimme keittiöön.
Kaikki söi aamupalansa ja menimme sohville istumaan."Luna oikeesti anna anteeks" Luna pudisti päätään ja tuli syliini istumaan. Kiedoin käteni hänen vatsan ympärilleen.
*Jiminin näkökulma*
"Hei kaikki tota.. Mul ja Jungkookil ois jotain kerrottavaa.."
Nousimme Jungkookin kanssa ylös ja menimme sohvien eteen. Otimme toisiamme käsistä kiinni ja suutelimme."Voi vit-.." Daesung oli sanomassa, mutta päätti olla hiljaa.
Daesung puristi nyrkkejään ja koitti pysyä rauhallisena.
Lunalla valui kyynel.
"Mä oon niin onnellinen teijä puolesta" hän juoksi Jungkookin ja minun luo ja ryhmä halasimme.Menimme istumaan ja pidin Jungkookia kädestä. Annoin hänelle suudelman.
"Katotaaks jotain leffaa netflixistä?" Yoongi ehdotti.
"Katotaa kauhuleffaa!" Hoseok innostui.Aloimme katsoa SAW kauhuleffaa. Luna oli ihan kiinni Taehyungiin koska häntä pelotti. Jungkook oli minuun kiinni. Tunsin oloni niin onnelliseksi.
Katsoimme elokuvan ja kello oli 14:00
Emme jaksaneet mennä minnekkään joten jäimme vaan katsomaan TV:ta.
Yht äkkiä ovikello soi.
"Poliisi. Tulkaa avaaman"...
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.