-20-

2.1K 78 3
                                    

*Lunan näkökulma*

Seisoin rannalla ja pojat ui. Huomasin kumminkin että joku puuttui. Se oli Daesung.
Yhtä äkkiä hän tulee takaani ja sanoo "Innokkaat pojat heti uimassa" ja naurahti. Naurahdin myös.
"Meinaatko mennä?" Hän kysyi. "Kohta varmaan.."
Daesung läpsäisi minua perseelle ja sanoi "Tuu mennää!".

Oli aika järkyttävää, sillä hän oli pyytänyt edellisestä jutusta anteeksi. Menin veteen ja uin Taehyungin luo. Kerroin mitä tapahtui ja Taehyung oli järkyttynyt.
"Ihan ku oisit joku pikku lapsi ku kaikki pitää kertoo kaikille!" Daesung huusi rannasta.
Huokaisin. "Mä meen puhuu sille" Taehyung sanoi.
Jäin uimaan muiden kanssa ja koitin unohtaa asian.

Kuulin kumminkin kun Taehyung alkoi huutaa. Hän tönäisi Daesungia kauemmas ja kuulin kun he alkoivat huutaa ja kiroamaan toisilleen. Kaikki olivat paniikissa ja koitimme mennä auttamaan mutta tiedät varmaan kuinka "helppoa" on päästä juoksemalla vedestä pois. Daesung löi häntä bitch slapillä. Daesungilla ja Taehyungilla alkoi kunnon nyrkki tappelu ja kirosanoja ja lensi sieltä täältä. Namjoon juoksi heidän luokse ja tönäisi Daehyungin maahan.
"Vit*u mä tapan sut!!!!" Daesung huusi.
"Mitä helvettii tääl tapahtui?!" Namjoon räyhäsi.
"No jätkä vaa alkaa huutaa mulle!" Daesung vastasi.
"No toi saat*nan homo ahdistelee Lunaa koko ajan"
"Mä saan tehä mitä mä haluun!"
"Nyt te lopetatte tai molemmille käy huonosti!!!" Namjoon huusi.
Daesung nousi hiekasta ja löi nyrkillä Taehyungin silmään. Taehyung kaatui ja menetti tajunsa. Namjoon pisti Daesungin lukkoon josta hän ei voinut liikkua. Daesung koitti rimpuilla mutta ei päässyt pois. Juoksin Taehyungin luo ja panikoiduin ja aloin itkemään. Itku kurkussa koitin Taehyungin pulssia. Olin niin onnellinen että pulssi tuntui. Laitoin poskeni hänen nenän eteen ja tunsin Taehyungin hengittävän. Laitoin hänet kylki asentoon ja halasin häntä.

Jin koitti herätellä Taehyungia mutta hän ei herännyt. Jin ravisteli Taehyungia pari minuuttia kunnes hän heräsi. Taehyungille oli tullut silmään mustelma.

"Mä oon nii onnellinen että oot okei" nyyhkytin ja halasin häntä.
"Mua sattuu päähän ihan sikana"
"Mennää takas mökille"
Autoin Taehyungia kävelemään.
Daesung käveli takanamme ja potki kiviä.
"Siis oikeesti mun ei ollu tarkotus lyödä nii kovaa..." Hän yritti selitellä.
Kaikki vaan hymähti Aha...

8 Poikaa ja tyttö  / BTS FF FINWhere stories live. Discover now