Time skippaan koeviikon..
Oli perjantai, ja koeviikko oli vihdoin ohi.. Joka päivä kaksi koetta on rankkaa, mutta selvittiin. En ehtinyt koko viikon aikana nähdä Jiminiä, Jungkookia, Namjoonia tai Taehyungia vapaa-ajalla.
Heräsin, ja päätin laittautua oikein kunnolla. Otin söpön yli ison hupparin ja farkut. Meikkasin luonnollisen näköisen meikin ja lähdin aamupalalle. Keitin teetä, ja laitoin radion päälle. Jammailin teetä keittäessä, niin että kuuma vesi melkein kaatui päälleni. Äiti käveli keittiöön väsyneenä.
"No säpä oot hyvän tuulinen" Äiti sanoi.
"Mmmhm" Hymähdin myöntävästi ja hymyilin äidille.
Join teen ja söin leivän. Lähdin huoneeseeni ja katsoin itseäni peilistä. Hymyilin. Itsetuntoni ei ollut koskaa näin korkealla. Pakkasin viimeiset tavarani ja tein söpön messy bun nutturan.
Olin pakannut tavarani, ja olimme sopineet että Taehyung vie meidät autollaan vuokramökeille. Vedin matkalaukkuni olohuoneeseen, jossa äitini jo odotti."Pidä hauskaa, mä oon niin ylpee susta" Äiti nyyhkytti.
"No heh.. kiitti kai sit"
"En tee tätä sulle melkein ikinä mut-" Sanoin ja halasin äitiäni.
Kuulin kun äiti nyyhkytti olkapäälleni. Hän oli onnellinen.
Ovikello soi ja äiti kävi avaamassa oven. Taehyung seisoi ovella ja hymyili.
"Päivää rouva Min" Taehyung sanoi kohteliaasti ja kumarsi hieman äidilleni.
"Oi ihana herrasmies olet" Äiti sanoi oikein ylpeäsi.
Naurahdimme Taehyungin kanssa.
"No nyt pitää lähtee.. moikka" Sanoin äidilleni.
"Heippa, pitäkää hauskaa. Nähään kahden kuukauden päästä"Astuin ovesta ulos ja Taehyung herrasmiehenä käveli autolle ja avasi pelkääjän paikan oven minulle. Oli ihana kesä aamu. Kello oli juuri 9:00 ja ilma oli ihanan raikas. Istuin autoon ja Taehyung laittoi oven kiinni. Hän kiersi auton ja meni ajajan paikalle. Takapenkeillä istui Namjoon, Jungkook ja Jimin.
"Mooi söpöliini" Jimin sanoi ja hymyili ihanalla hammas hymyllä.
"Moi?" Naurahdin.Lähdimme ajamaan juttelimme matkalla aika paljon.
"Minkäköhänlaisia ne tyypit siellä on?" Jungkook mietiskeli ääneen.
"Ai hetikö aijot mennä iskee" Jimin naurahti.
"Ai tykkääks sä pojista.. niiku sillee?" Kysyin.
Kaikki meni hiljaisiksi.
"A-ai onks sun mielestä siin jotain pahaa vai?" Namjoon vakavasti kysäisi.
"Eeei! Älkää käsittäkö väärin mä vaan kysyin. Sori jos loukkasin sua Jungkook"
Jungkook huokaisi helpotuksesta.
"HUH"
"Kui kaikki vakavistu noi pahasti?" Kysyin.
"Jungkookilla ei oo ollu mitään parhaita kokemuksia sen kertomisesta.." Jimin sanoi.
"A-ai.."
"Voin kertoa sulle joskus mutta nyt en.." Jungkook sanoi...
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.