Täs luvus on aika rankkaa matskuu väkivaltaan liittyen. Jos sul on omia kokemuksia tälläsestä ja sua ahdistaa niin älä lue. En haluu kenellekkään mitään pahaa mutta tää on vaan kirja. Jos sulla on oikeesti ongelmia tälläsen aiheen kanssa, netistä löytyy monta sivua joka voi auttaa sua..
*Jungkookin näkökulma*
"Taidan valita... Taehyungin" Luna sanoi.
"Aww tuleva pariskunta.." Jin sanoi.
"No en mä ny sanois mut joo..." Daesung sanoi.
Jimin ja Daesung molemmat näyttivät pettyneiltä.
"Ketkä kaks nukkuu siinä toisessa pari sängyssä"
Daesung teki oksennus äänen.
"Mä voin nukkuu siin kenenkaa vaa ei mua haittaa yhtää" Jimin sanoi
"Hyi helvetti ootko homo??" Kukas muukaan kun Daesung sanoi.
"En, mut oon bi.."
Daesung löi kämmentään nyrkillään, turpaan vedon merkiksi.
"Oo onnellinen että et oo homo kokonaa.."
"Toi on kyl aika hirveetä.." Luna sanoi.
"No niimpä homot pitäis kieltää laill-" Daesung sanoi kunnes Luna keskeytti.
"Mä kyl tarkotin sun käytöstä.."
"Aaa.."
Luna pyöritti silmiään.
"Eli loput nukkuu perus sängyissä" Jin sanoi.
"Meen nukkuu koska oon ihan poikki tosta automatkasta. Tuutko Taehyung säki nyt?" Luna sanoi.
"No joo mut sanon eka yhen jutun Jungkookille.."
Taehyung nousi ylös ja näytti sormellaan seuraa merkkiä.
Lähdimme ulos. Ulkona menimme kauemmas mökistä. Murruin kyyneliin ja nojasin päälläni Taehyungin rintaa vasten.
"Mä en haluu olla täällä.. se niin hakkaa mut-" Sanoin itkiessäni.
"Se ei hakkaa sua.. sen pitää vaa oppii että homoissa ei oo mitää pahaa.."
"Mut mua pelottaa.. se on nii paljon mua vahvempi ja isompi" Aloin huuto itkeä.
Onneksi kukaan ei kuullut koska olimme niin kaukana mökistä.
Itkin varmaan kymmenen minuuttia ja Taehyung koitti rauhoitella minua.
"Kaikki se mitä oon nuorena kokenu mun homouden takia.. en haluu sitä uusiks.."
"Sä et oo kertonu mulle viel siitä..?" Taehyung sanoi.
"Olin 15-vuotias ja asuin vanhempien luona. Aloin ysiluokan aikana löytää itteeni ja sitä mitä oon. Olin ihastunu moneen meijän luokkalaiseen poikaan ja luulin että homous oli normaalia joten kerroin siitä mun läheisille kavereille. Ne ei ottanu sitä hyvin vastaan ja syrji mua. Juttu kumminki levis koko koululle ja käytävillä mulle huudeltiin:"Hirvee homo. hyi". Mut hakattiin usein koulussa ja kun mut oltiin hakattu kuudennen kerran mulle lyötiin musta silmä. Edellis kerroilla mua lyötiin vatsaan joten perhe ei saanut tietää. Äiti kumminki huolestu mustasta silmästä. Kerroin kaiken ja se oli järkyttyny. Mun perhe on tosi uskonnollinen joten äiti ja isä oli jyrkästi homoutta vastaan ja sanoi mulle joka päivä:"Jumala ei pidä tollasesta" "Joudut helvettiin" "Miks et vaan voi hyväksyä sitä että oot hetero". Yhtenä iltana isältä meni hermot ja se löi mua monta kertaa. Loppujen lopuks mut heitettiin ulos kodista ja vaihdoin koulua. Asun nyt yksin ja käyn sitä kouluu mitä teki. Oon nyt paljon onnellisempi mut silti on ihmisii ketkä ei hyväksy tätä...."
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.