*Taehyungin nk edelleen*
Kysyin mikä hänellä on mutta en saanut vastausta. Polvistuin hänen eteensä ja katsoin hänen ranteitaan. Vasemman käden ranteessa oli pari arpea, pari tuoretta viiltoa ja yksi syväarpi.
"Oikeesti kerro mikä sul on.. Voin koittaa auttaa sua.." Sanoin rauhottavalla äänellä.
Hetken kuluttua hän aukaisi suunsa.
"Mä oon ihan hirvee ihminen.." hän sai juuri ja juuri sanottua ja purskahti taas sydäntä särkeviin kyyneliin.
"Mä.. Mä.. Oon ollu ihan hirveen ilkee tääl kaikille.. Etenkin Lunalle.."
Vedin syvään henkeä.
"Siis mä en oikeesti voi kontrolloida itteeni.. Olin niin kännissä ja sillon ku se oli vielä sinkku nii olin vaa vitun tyhmä ja koitin lähestyy sitä vääräl taval..."
"Mä oon oikeesti niin pahoillani Lunalle... Mut myös sulle.. Mä oon nii pahoillani et aiheutin tälläst paskaa meille kaikille..."Daesung nousi ylös ja halasimme.
"Älä tee ittelles mitää.. Kaikki tekee virheitä mut se vaa on elämä.." Sanoin kun itsellänikin vierähti kyynel poskelle.Lähdimme sisälle ja molempien naamat olivat täynnä kyyneliä.
"Mitä kävi?" Luna sanoi hämmästyneenä.
"Me sovittiin, ja musta tuntuu et Daesungkin haluaa pyytää sulta anteeks" Sanoin.
"Joo, mut sit ku ollaa syöty nii mennää kaksin juttelee" Daesung sanoi Lunalle.Söimme ja kaikki näyttivät iloisilta syödessään.
Ruuan loputtua Yoongi ja Hoseok suuteli. Suutelu loppui siihen kun he tajusivat että Daesung istuu samassa pöydässä. Molemmat näyttivät nolostuneilta."Huoh.. Mä en enää ajattele sillee.. Älkää ny pelätkö mua" Daesung sanoi ja huokaisi.
Yoongi ja Hoseok näyttivät niin iloisilta ja suutelivat taas.Daesung näytti alakuloiselta eikä suostunut syömään yhtään. Muut söimme.
"Mä meen suihkuun" Luna sanoi.
Luna lähti suihkuun ja jäimme muut olohuoneeseen.
"Te oikeesti sovitte nii hyvin yhteen.." Daesung sanoi.Hymyilin Daesungille ja sain hänetkin hymyilemään.
Yoongi ja Hoseok lähtivät makuuhuoneesee.
Hetken kuluttua kuulimme.
"Yoongih.."
Purskahdin nauruun.
"No hei kuulostitte Lunan kaa ihan samalta" Namjoon naurahti.
"Kuulitteks te kaikki?"
Kaikki nyökkäsi ja nolostuin hieman."Meijän kannattais varmaa kertoo Lunalle ennen ku se menee makkariin.."
Sanoin ja heti kuulin Lunan huutavan.
"ANTEEKS ANTEEKS EN TIENNY ET OLITTE TÄÄL"
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.