*Taehyung näkökulma*
Näin mihin suuntaan Luna juoksi. Juoksin hänen peräänsä metsään. Metsäpolulla tuli risteys enkä tietänyt minne Luna oli juossut.
Kävelin yhteen suuntaan polulla ja kävelin vaikka kuinka kauan. Parin kilometrin käveltyäni, saavuin rannalle jossa olimme ensimmäisillä viikoillamme täällä.Huomasin laiturin ja kävelin sitä kohti. Laiturin reunalla istui joku. Hän uitti varpaitaan kylmässä vedessä. Menin lähemmäs. Kun olin lähempänä huomasin Lunan. Menin istumaan hänen viereen.
"Miks sä tänne tulit, ja mikä se purkki oli?"
Luna oli hiljaa. Yhtäkkiä hän kaatui selälleen laiturille. Menin paniikkiin ja ravistelin häntä. Huomasin tyhjän pilleri purkin laiturilla. Hän on selvästi niellyt kaikki.Nostin Lunan istuma asentoon ja yritin saada hänet oksentamaan. Mikään ei auttanut ja työnsin sormeni hänen kurkkuunsa. Luna köhi hetken, mutta sitten oksensi järveen. Luna itki ja tarttui minuun kiinni.
"Mitä helvettiä sä oikee ajattelit?!"
Luna itki.
"M-mä en... E.. En jaksa... Jaksa enä.. Enään..". Hän itki ja selitti.
Halasin häntä pitkään.Itkimme molemmat varmaan tunnin sillä laiturilla. Lähdimme kumminkin käsi kädessä takaisin mökille.
Kello oli noin neljä ja Jin alkoi tehdä ruokaa Namjoonin kanssa.
Jimin oli itkemässä makuuhuoneessa. Hän oli käpertynyt kunnolla Jungkookin peittoon.*Lunan näkökulma*
Menin makuuhuoneeseen Jiminin luo. Hänen silmänsä olivat aivan punaiset ja täynnä kyyneliä. Peittokin oli aivan märkä. Menin istumaan heidän sängyllen ja silitin Jiminin selkää.
"Jungkook?" Jimin sanoi ja lopetti itkemisen.
"Jungkook ei oo enää meijän kanssa täällä..."Jimin alkoi taas itkeä. Halasin Jiminiä kovaa ja aloin itsekin itkeä. Menin Jiminin kainaloon itkemään.
"Mun elämäl ei oo enää tarkoitusta.. Haluun tappaa itteni..." Jimin nyyhki.
"Tää kuulostaa vitun oudolta mut mäki.. Mut raiskattiin 2 kertaa ja mua ahdisteliin ja mun kaveri kuoli.. Poikaystävä petti mun luottamuksen ja kaikkee paskaa.. En jaksa enää.."
"Huomenna.." Jimin keskeytti.
"Häh?"
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.