-28-

1.7K 88 18
                                    

Mulla alkaa pikku hiljaa mennä motivaatio tän kirjan kirjoittamisessa. Aluksi mulla oli tosi kova inspis minkälaine tästä tulee ja muuta, mut nyt musta vaa tuntuu et onks täs enää järkee? Mä oon tosi kiitollinen kaikille teille ketkä tätä on lukenu mut en tavallaa saa sitä yhteyttä mun lukijoihin u know? En tiiä et tykkäätteks te tästä tai miten haluisitte tän jatkuvan? En tiiä tykkäättekö pitkistä vai lyhyistä luvuista. En tiiä tykkäättekö tästä ollenkaa? Toivottavasti ymmärrätte ja sillee. Älkää huoliko (jos kukaa ees haluu tätä lisää) et en ny heti lopeta tän kirjoittamista. En oo mikään huomio huora joka haluu kommentteja :D mua ei yhtää haittaa ettette pistä mitää mut ois kiva tietää et onks täs jotain josta pidätte tai ette pidä. Jatkuu...

*Yoongin näkökulma*

21:00

Olin nukkunut ainakin tunnin. Avasin silmäni ja huomasin että nojasin Hoseokiin. Olin pakosti nukahtaesaani kaatunut häneen kiinni. Hän vielä nukkui. Hoseok on niin söpö kun se nukkuu.

Huomasin Lunan ja Taehyungin sohvalla.
"No meniks lujaa?" Sanoin ennen kuin ajattelin. Aloimme nauramaan.
Oveen koputettiin. Nousin ylös ja menin ovelle. Avasin oven ja siellä seisoi kaksi poliisia ja Daesung.
"Mitä helvettiä??" sanoin.
"Daesungin syytteet ei ollut varmoja joten Daesung voi viettää täällä vielä lomansa"
Luna oli järkyttynyt. Daesung astui sisään pettyneen ja ärsyyntyneen näköisenä.
"SE JOKA TEKI SEN FUCKING SYYTTEEN...." Daesung aloitti.

*Lunan näkökulma*

Menin Taehyungiin kovemmin kiinni. Oloni oli väliaikaisesti turvallinen. En olettanut että Daesung palaisi takaisin.
"Mä en nyt pysty tähän" sanoin ja lähdin makuuhuoneeseen.
Menin sängylle istumaan ja hautasin pääni kämmeniini. Minua ei itkettäntyt, en tiennyt miten tunsin.

Kuulin kun joku käveli kohti huonetta. Jos se on Daesung, en tiedä mitä tehdä. Nostin pääni käsistäni ja se kuka oli huoneeseen tullut oli Taehyung.
"Älä anna Daesungin masentaa sua"
Taehyung meni makaamaan selälleen sängyllemme ja menin istumaan hänen vatsan päälle.
"En.." kuiskasin hänen korvaan ja suutelin hänen kaulaa..

8 Poikaa ja tyttö  / BTS FF FINWhere stories live. Discover now