Mä tiiän että lukumääril ei oo mitää välii, mut haluun silti kiittää kaikkii teitä :3 Mun ekassa luvussa on jo 36 lukijaa wuuut ! Ja anteeks et en oo päivitelly päivään. Joo kuulostaa tyhmältä et miks yks päivä haittaa mut oon yleensä lisäilly 1-4 lukua päivässä nii tää on mulle outoo :D
*Jiminin näkökulma*
"Ooks sä tosissas?" kysyin.
"Siis joo? Sori jos tää kuulosti jotenki oudol-""Mulla on ollu sua kohtaan myös tunteita mut oon luullu et sul on jonkun kaa jotain"
Jungkook hämmästeli.
Otin hänen kämmenistään kiinni.
Olin nojautumassa suudelmaan mutta Jungkook nojasi taakse ja esti suudelman.
"Hu? Eiks tää oo sitä mitä halusit?"
"On on on mutta, ootko sä ihan varma?"
"Miks en ois? Mun tunteet on mun tunteet""Ai kaiken tän aikana ku oot koittanu Lunaa nii sulla on ollu muka tunteita mua kohtaan?" Jungkook näytti pettyneeltä.
"Mä oon oikeesti luullu et sul on jo jonkun kanssa jotain säätöö nii oon koittanu unohtaa mun tunteet, mut se on vaikeeta..."
"Sä oikeesti oot merkinny mulle tosi paljon koko lukion ajan ja sulla on ollu mua kohtaan koko ajan tunteita enkä oo sitä tienny?.." Jungkook hämmästeli.
"Mä en oo halunnu myöntää mun tunteita ittelleni.. Oon kokoajan halunnu olla hetero mut mä en vaa voi ittelleni mitää et ihastun poikiin.."Jungkookilla alkoi valua kyynel.
"Anteeks sanoiks mä jotai?-"
"Mul on ollu sama ongelma.." Jungkook sanoi.
Jungkook tarttui kämmenistäni kovemmin kiinni ja tunsin kuinka Jungkookin kyynel tippui kädelleni.
Nojauduin eteenpäin ja suutelimme pitkään.
"Tätä mä oon halunnu mun koko lukion aikana" Jungkook nyyhkytti ja hymyili.
Halasimme silloin. Pyyhkäisin Jungkookin hiukset hänen silmiltään ja hymyilin. Itsellänikin taisi tippua pari kyyneltä.Herkän hetkemme pysäytti Luna joka huuto itki "PÄÄSTÄ MUT POIS!! IRTI MUSTA!"..
Sori tää oli vähä lyhyt mut tähän on hyvä jättää tää luku :D
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.