Kiitti ihan hemmetisti kaikille <3 mul on jo yli 220 lukukertaa. Te ootte oikeesti ihania <33 Ja mun lukuihin saa kommentoida hyvää ja pahaa kritiikkiä, otan kaiken vastaan. Jos haluatte ehdottaa mitä täs vois tapahtuu nii kommentti kenttä on sitä varte :3
*Lunan näkökulma*
Istuimme hiljaa kiusallisesti autossa, kunnes Jimin katkaisi hiljaisuuden.
"HEI KATO HIRVI" Jimin huudahti.
Taehyung säikähti ja ajoi renkaalla hieman toisen ajokaistan puolella.
"Jumalauta Jimin, tiiäks sä mitä täs ois voinu käydä?!" Taehyung karjui.
"A-anteeks.." Jimin sanoi ja punastui.
Jimin on selvästi herkkä ihminen. Ehkä Taehyungin ei olisi kannattanut olla niin ankara.
Taehyung huokaisi ärsyyntyneesti. "Enää et huudahda tollee äkillisesti"
Kaikki istui hiljaa, ehkä hieman järkyttyneesti. Taehyungilla oli hermo kireällä.
"Jimin ei nyt oikeen tajunnut mitä teki. Annathan sille anteeks. En haluu et tää reissu menee heti tälläseks.." Sanoin ja silitin Taehyungia hauiksen kohalta.
Taehyung nyökkäsi ja hymyili. Jimininkin ilme vaihtui hymyyn.
Ajettavaa oli vielä tunti. Pysähdyimme kerran vessatauolle ja jatkoimme heti matkaa, että ehdittäisiin vuokramökeille ennen pimeää.
Saavuimme mökeille, ja huomasin että mökin sisältä tuli neljä poikaa.
"Mooi" Taehyung tervehti.
"Moi! Mä oon Daesung" Poika esitteli itsensä.
Toinen poika sanoi:"Moi mä oon Yoongi"
"Mä oon Seokjin, sanokaa vaa Jiniks"
"ja mää oon Hoseok!!" Innokas poika hihkaisi.
Astuin ulos autosta ja kuulin kun Daesung hihkaisi "OOOH DEEEEM Tääl on mimmi!"
Naurahdin ja punastuin. Daesung herrasmiehenä otti laukkuni ja kantoi sen sisälle. "Kiitos" Hymyilin punastuneena.
Menimme sisälle ja suoraan ovesta astuessa oikealla puolella oli keittiö ja vasemmalla olohuone. Suoraan eteenpäin kävellessä tulee käytävä jonka vasemmalla puolella on ovi. Avasin oven ja siellä oli makuuhuone. Siellä oli viisi sänkyä ja kaksi pari sänkyä. Huoneessa oli kolme isoa kaappia. Laitoin vaatteeni yhteen niistä. Taehyung tuli viereeni ja laittoi vaatteitaan samaan kaappiinl."No ompas ollu rankka matka.." Taehyung aloitti keskustelun.
"Niimpä.. oon ihan poikki" Sanoin väsyneenä.
Laitoimme vaatteeme kaappiin ja lähdettiin olohuoneeseen jossa kaikki odottikin jo.
"Damn oot vielä paremman näkönen läheltä" Daesung sanoi viekkaasti..
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.