*Lunan näkökulma*
Heräsin kovaan ääneen mutta en jaksanut avata silmiäni. Kuulin kun Jimin ja Taehyung nousi ja lähti portaita pitkin ylös.
Haistoin kahvin. Sen tuoksu voimistui koko ajan.
Kuulin kun Jimin ja Taehyung käveli portaita alas. Naamani oli seinää vasten, käänsin kylkeä ja avasin silmät. Jimin oli naamani edessä.
"HUI SAAT-" Huusin koska säikähdin.
"Anteeks ei ollu tarkotus säikäyttää" Jimin sanoi ja meni taaksepäin.
Aloin nauraa "Voi juma mä säikähdin ihan kunnolla". Jiminkin alkoi nauraa.Taehyung käveli luokseni ja hymyili. "Haluisiks sä kahvia ja lettuja. Tein ite"
"HEI, kyl mäki niit tein" Jimin ärähti.
"No joo Jimin autto vähän". Kaikki naurahti.Söimme aamupalaa Taehyungin sohvalla.
"Luna?"
"Mmhm?" Mutisin letut suussa.
"Me ajateltiin Jiminin kaa jos me mentäis sellaseen mökki paikkaan kesällä"
"Hei mä oon ehkä kuullut siitä. Onks se se jossa on 9 hengen mökkejä?" Sanoin.
"Joo on" Jimin sanoi ruokasuussa.
"Mun mielestä se kuulostaa ihan hyvältä"Juttelimme aikamoisen tovin siitä kesämökistä.
"Eikös kesäloman alkuun oo 2 viikkoa vaan?" Taehyung kysäisi.
"Joo, kyl siihen aikalailla sen 14 päivää on" Jimin sanoi ja yritti laskea päiviä päässään.
"Mut me voitais alottaa meijän kesäloman vähä aikasemmin?" Taehyung sanoi vink vink ilmeellä.
Naurahdin Taehyungin ilmeelle ja sanoin "Mitä sä meinaat?"
"Sillee et kun nää vikat 2 viikkoo on koeviikkoja niin mehän voitais tehä ne kokeet ensviikon aikana niin päästäis lomalle viikon aikasemmin?"
"Kuulostaa aika rankalta mut mä oon mukana" Sanoin rohkeasti.
"Noooo.. En mä nyt oikee tiiä" Jimin epäröi.
"Häh kui?" Kysyin.
"No.. Se kuulostaa aika rankalta ja meijänhän pitäis sillon tehä joka päivä 2 koetta.."20 minuutin suostuttelun jälkeen Jimin vihdoin oli mukana jutussamme.
"Mä laitan tästä viestii Jungkookille ja Namjoonille" Taehyung sanoi.
"No mut kerta me nyt alettiin tästä juttelee, niin varataaks heti se mökki?" Jimin kysäisi.Varasimme mökin ja noin puolen tunnin kuluttua sieltä tuli sähköpostia.
Hei Kim Taehyung,
On ilo kuulla että sinua kiinnostaa viettää lomasi vuokramökeillämme. Olet varannut paikat seuraaville henkilöille:
Kim Namjoon
Jeon Jungkook
Park Jimin
Min LunaLähetämme laskut vuokraajille postitse. Kaikkien yllä olevien mökin vuokraajien hinta yhteensä, 1,375€
Mökin '2' kaikki vuokraajat,Kim Taehyung
Park Jimin
Jeon Jungkook
Kim Namjoon
Min Luna......
......................
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.