*Jungkookin näkökulma*
"Mut siis miten juhlistaa?" kysyin.
"Ostetaan juomia ja kuunnellaa musaa ja sen sellasta" Namjoon vastasi.
"Jooo kuulostaa hyvältä" Hoseok sanoi.Kello 20:00
"No kaupat on auki vielä tunnin nii meen kauppaan Lunan kaa" Taehyung sanoi.
"Voinko tulla mukaan?" kysyin.
"Juu tottakai" hän naurahti ja lähdimme.
Kävelimme ja matkalla juttelimme.
"Te ootte niin söpö pari" sanoin.
"Aww kiitti jungkook" Luna vastasi ja pörrötti hiuksiani.
"Kumpa osaisin kertoo Jiminille et tykkään siitä..."
"Ai sä tykkäät siitä? Aww kui söpöö" Luna sanoi.
"Kuule kookie, sun pitää juoda vähä ja oota et seki juo ja ootte pienessä hiprakassa ja mee makkarii kertoo sun tunteista" Taehyung neuvoi.
"Miks just hiprakassa?" naurahdin.
"No hei mieti kuinka kiusallista se ois selvin päin jos oot jo nyt noin ujo"
"No jooo..."Saavuimme kaupalle ja Luna ja Taehyung oli kävellyt koko matkan käsi kädessä.
Ostimme kaksi 12 packia olutta ja yhden 12 packin siideriä. Ostimme myös yhden viina pullon.
Lähdimme takaisin mökeille ja kun olimme pihassa kuulin kuinka innoissaan Daesung oli juhlista.
"Toitteks te viinaa!!!" Daesung kirkui.
"No joojoo" Nauroimme.Menimme sisälle.
"No nyt ainakin riittää juomia" Yoongi naurahti.
Yoongi on aika hiljainen eikä yleensä puhu. Otimme kaikki yhden oluet ja Daesung oli ensimmäinen kuka joi sen. Hän otti jo viina shotinkin.
Istuimme sohvilla ja kuuntelimme musiikkia.Kello oli jo 1:00 kun kaikki oli jo juoneet hieman.
Uskaltauduin vihdoin pyytää Jiminiä juttelemaan.
"Jimin mul ois vähä asiaa.."
Menimme makuuhuoneeseen ja istuimme sängyllemme.
"Mun on pitänyt kertoo tää sulle jo vähä aikaa mut.."
"Mitä?"
"Mul on ollu sua kohtaa tunteita siitä lähtien kun astuttiin samaan lukioon.."
Jimin näytti yllättyneeltä.
"Mä kyl ymmärrän jos et tunne samaltaval mua kohtaan mut mun oli pakko kertoo tää sulle"
"Ooks sä tosissas..?"
Menin paniikkiin. En tiennyt mitä sanoa tai tehdä..
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.