*Taehyungin näkökulma*
Kuulin kun Luna huusi. Paniikissa lähdin juoksemaan huoneeseen. Huomasin kun Daesung otti kätensä pois Lunan lantiolta. Luna oli itkusta punainen ja peitti naamansa peitolla.
"Mitä helvettiä sä teet?!" Huusin Daesungille ja otin hänen tpaidan kauluksesta kiinni.
"Mä mä mä vaa tutustuin-"
"ÄLÄ IKINÄ TEE TOLLEEN ENÄÄN TAI NIRHAAN SUT"
"Miks oot noin huolehtivainen, et oo mikää sen poikaystävä.." Daesung isotteli.
"No en ookkaa mu-"
"Nii mitä sä siin sit huudat" Daseung otti kädestäni kiinni ja irrotin käteni hänen paidastaan.
Menin sängylle ja kysyin Lunalta onko kaikki okei mutta hän ei vastannut ja vain itki.
Kaikki oli väsyneitä ja järkyttyneitä. Jimin ryntäsi sängyltänsä Lunan luoksen ja halasi häntä.
"Sul ei oo mikää hätänä.."
Huomasin Daesungin kadonneen. Luna vastasi Jiminin halaukseen ja tunsin taas itseni mustasukkaiseksi. Jimin näytti niin onnelliselta saatuaan Lunalta halauksen.
"Mä meen tekee aamupalaa, joku jää pitää Lunasta huolta" Jin sanoi väsyneenä.
Kaikki lähti paitsi Jimin ja minä. Jimin vihdoin lopetti Lunan halaamisen ja Luna otti peiton pois silmiltä.
"Haluun ruokaa.." Luna sanoi hiljaisella äänellä. Luna nousi ja lähti kohti keittiötä. Seurasimme Jiminin kanssa Lunaa ja saavuttuamme keittiölle, huomasimme Daesungin sohvalla.*Lunan näkökulma*
Olin keittiössä ja huomasin Daesungin sohvalla. Katsoin häntä itkuisin silmin. "Miten sä pystyt tehä tollasta" sanoin ääni väristen.
"Anteeks oikeesti.. ei ollu tarkotus saada sut ahdistuneeks. Halusin vaan tutustuu mut ymmärsin et tää oli väärä tapa. Oon oikeesti pahoillani, anteeks"
"Okei saat anteeks.." Sanoin
"Sä näytät tosi kauniilta tänään" Jimin sanoi.
"Kiitti" hymyilin. Päiväni piristy kymmenen prosenttia Jiminin sanottua tuon."Hei Luna sun haava on tainnu aukee.." Taehyung sanoi. Katsoin housuihini ja veri oli tullut läpi.
"Onks sul side harsoo??"
"Joo on mul käydää laittaa sulle"
"Onnen pekka.. pääset näkee Lunan alushousuis" Daesung nauroi.
Taehyung näytti hänelle keskisormea, nauroi ja sanoi.
"Se vaihtaa itteleen shortsit.. en oo yht pervo ku sä"Sori tää oli vähän lyhyt :D
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.