-5-

3.1K 116 10
                                    

*Lunan näkökulma*

Pääsin vihdoin portaat alas.
"Wow.." Pojat sanoivat samaan aikaan ja katsoi toisiaan.
"Mitä?" Kysyin ihmeissäni. "Vähänkö sä oot nätti" Jimin sanoi juuri kun Taehyung oli vetämässä henkeä sanoakseen jotain.
En oo tottunut kehuihin. Miten tähän pitäis reagoida.
"K-kiitos" Hymyilin ja naurahdin. Kävelin sohvan luo ja jäin seisomaan sen eteen. Taehyung nousi ja alkoi laittaa sideharsoa oikean reiteni ympärille.

"Kiitti" Hymyilin.
Taehyung katsoi minua pitkään ja huomasin hänen silmiensä katsovan kaulaani. Hän näytti järkyttyneeltä.
"Mitä apua onks mus jotain?"
"M-mä oon niin pahoillan-"
"Mitä??" Kysyin hätääntyneenä.
"Oikeesti mä oon niin pahoillani et otin sun hupusta kiinni" Taehyung sanoi ja otti sohvapöydältään käsipeilin ja antoi sen minulle.
Haukkasin happea ja laitoin toisen käteni suuni eteen. Kyyneleet valuivat poskillani. Otin käden suuni edestä pois ja koskin kaulaani. Koko kaulani ympärillä oli liila viiva. Taehyungin tartuttua hupustani viiva tuli. Viiva oli pitkä mustelma joka meni kaulani ympäriltä.
"APUA MITÄ MÄ TEEN JOS MUN ÄITI HUOMAA TÄN" Aloin itkeä enemmän.
"K-kui?" Taehyung kysyi
"No mulla on.. masennus ja..-"
"Ai.. Mä oon niin pahoillani tästä mitä oon sulle tehny" Taehyung sanoi ääni väristen.
"Jos se luulee et oon yrittäny hirttää itteni nii se pistää mut heti osastolle" Sanoin itkuisella äänellä.
Huomasin kuinka Taehyungin poskea pitkin vierähti kyynel. Taehyung istahti sohvalle ja laittoi kädet naamalleen. Istuin myös sohvalle ja otin Taehyungin ranteista kiinni ja laskin ne hänen reisilleen. Hän käänsi päänsä minua kohti ja pyyhkäisin peukullani Taehyungin kyyneleen.
"Mä annan sulle anteeks.. sä panikoit, kyl mä ymmärrän että yritit auttaa" Hymyilin kun poskillani oli molemmilla puolilla kyyneleet.
Taehyung pyyhkäisi kyyneleeni peukuillaan.

Viiden kiusallisen minuutin kuluttua.

"Katotaaks nyt jotain leffaa?" Sanoin.
"katotaan vaan"

Istuin sohvalle ja Jimin tuli oikealle puolelleni ja Taehyung vasemmalle. Jungkook istui edelleen säkkituolissa. Elokuva kesti kaksi tuntia ja kun olimme katsoneet sitä puolitoista tuntia nukahdin. Taehyung huomasi melkein heti että nukahdin ja herätti mut.
"Haluutko jäädä yöks jos et jaksa lähtee kotiin?" Taehyung kuiskasi. Hänen henkensä tuoksui ihanalta. Punastuin ja aloin hymyillä.
"Mitä?" Taehyung hymyili ja tuli naamallaan lähemmäs.
"Voitko laittaa mun puhelimella mun äitille viestii että jään tänne, mua väsyttää liikaa en jaksa itse" Kysyin
"Juu tottakai"
Taehyung nousi sohvalta ja lähti kohti reppuani. Hän kyykistyi reppuni edessä ja alkoi kaivaa sitä..

8 Poikaa ja tyttö  / BTS FF FINWhere stories live. Discover now