*Taehyungin näkökulma*
Heräsin kovaääniseen herätykseen. Pistin sen pois päältä ja lepäsin hetken ennen kuin nousin. Luna oli käpertynyt minuun kovasti kiinni. Suutelin häntä otsalle. Luna hymyili joten hän oli selvästi herännyt myös herätykseen. Hän avasi silmänsä ja nousi risti istuntaan sängylle. Hän nojautui minuun päin ja suutelimme monta kertaa.
Luna nousi ja näin kun hän pakkasi viimeiset vaatteensa ennen lähtöä. Näin hänen ihanan vartalonsa kun hän riisuntui yöpuvusta. Luna laittoi minun yli ison hupparin ja mustat farkut päälle.
Hän lähti makuuhuoneesta.
Pian kuului kiljaisu.
"APUA TULKAA AUTTAA!!" Luna kirkui.
Nousin niin nopeasti kun pystyin ja sen takia minua alkoi pyörryttää. Koitin kävellä käytävää pitkin olo huoneeseen mutta kaikki sumeni.Heräsin lattialta samalla kun Luna piti käsiään rintakehäni päällä.
"Taisin nousta liian nopee.."
"Onneks oot okei.." Luna vieräytti kyyneleen ja auttoi minua nousemaan"
Katsoin ympärilleni ja mökissämme oli kolme ensiapu hoitajaa. Yksi oli vieressäni, varmaan auttanut minua mutta kaksi oli olohuoneen lattialla makaavan pojan ympärillä. Menin lähemmäs ja huomasin pojan..
Hän oli jungkook.
Jimin istui polvillaan Jungkookin vieressä. Poika oli selvästi itkenyt kuin viimeistä päivää. Jimin oli punainen ja hänen naamansa oli täynnä kyyneliä."M-mitä tapahtu...?" kysyin.
Katsoin Lunaan päin ja hänkin itki paljon.
"Jungkookin sydän on pysähtynyt" Hoitaja sanoi.
"Hän on selvästi kärsinyt anoreksiasta pitkään, jonka takia Jungkookin elimistö ei ole kestänyt enään syömättömyyttä"
Järkytyin ja aloin myös itkeä. Luna painautui minuun kiinni.
"Tää on mulle liikaa.." hän kuiskasi.
"Luna ei..."
Luna juoksi makuuhuoneeseen ja otti sieltä tuntemattoman pilleri purkin ja juoksi ulos talosta. Juostuaan hän nappasi keittiöstä vesi pullon.
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.