*Jungkookin näkökulma*
Taehyung ja Luna lähti. Ne ois täydelliset toisilleen. Daesung on hirveä ja mielestäni hän ei ansaitse olla täällä. Jimin on selvästi kiinnostunut Lunasta, mutta olen ehkä hänestä. Jimin on niin komea ja ihanan huolehtivainen. Taidan omistaa tunteita häntä kohtaan.. Joskus on pakko kertoa se Jiminille, mutta en usko että nyt on hyvä hetki.
Kello oli 10:00. Luna ja Taehyung palasi ja aloimme syödä Jinin valmistamaa aamupalaa. Jin oli paistanut lettuja ja söimme kaikki yhdessä sitä pöydässä. Daesung istui Lunan vieressä ja sanoi "Anteeks" ja silitti Lunan kättä.
"Älä koske muhun" Luna sanoi hiljaa. Hän ei lopettanut.
"Mä sanoin älä koske muhun!" Luna hermostui.
Daesung otti kätensä pois. Taehyung katsoi Daesungia murhaavasti. Kaikki söi aamupalansa rauhassa, ja kukaan ei sanonut sanaakaan.
"Meil ei oo mitää tekemistä niin pelataaks totuutta ja totuutta?" Hoseok ehdotti.
Kaikki nyökkäsi myöntävästi ja menimme sohville.
"Mä voin alottaa" sanoin.
"Luna, onks sul tunteita jotai meit kohtaan?"
Luna mietiskeli hetken ja vastasi vihdoin "Ehkä" ja naurahti.
"Oooohh" Daesung sanoi kovaan ääneen.
"Hmm keneltä kysyisin.. Daesung kuinka monessa suhteessa oot ollu?" Luna kysyi.
Daesung laskiskeli varmaan viisi minuuttia kunnes sanoi "23". Kaikki katsoi Daesungia vähän järkyttyneenä.
"Hmm..JUNGKOOK! Onks sul tunteit ketään kohtaan tääl?" Daesung kysyi.
Punastuin ja sanoin hiljaa "Joo..". "Oooh Luna sul on uus ihailija"
Luna katsoi minuun ja luin hänen huulia
"Mä tiiän et se ei oo mä, kuka se on?" Kun kukaan ei katsonut sanoin.
"Jimin" Luna katsoi minua Awwww ilmeellä.
"Kysyn Taehyungilta. Voisitko kuvitella olevas suhteessa Lunan kanssa?"
Taehyung ei miettinyt minuuttiakaan ja vastasi "Kyllä"
Luna katsoi punastuneena häntä ja hymyili.Pelattuamme hetken totuutta ja totuutta Hoseok sai taas idean mennä uimaan läheiseen lampeen.
*Lunan näkökulma*Pakkasimme kesäiselle päivälle ranta vaatteet ja muita juttuja. Lähdimme kävellen lammelle päin. Matka kesti kaksi kilometriä ja puolessa välissä jalkani väsyi.
"Ääh kui pitkä matka vielä? Mun jalkoihin alkaa sattuu.." Valitin.
"Luna tuu mun reppuselkään voin kantaa sua" Taehyung ehdotti.
Hyppäsin Taehyungin reppariin ja lähdimme taas kulkemaan. Saavuimme rannalle ja riisuin vaatteeni, sillä vaatteideni alla oli bikinit. Kaikki pojat meni juosten heti uimaan, mutta minä jäin hetkeksi rannalle seisomaan...
YOU ARE READING
8 Poikaa ja tyttö / BTS FF FIN
FanfictionLuna lähtee kolmen tutustumansa pojan kanssa vuokramökeille viiden muun pojan kanssa viettämään lomaa. Yksi heistä kumminkin tuottaa ongelmia. Sisältää seksiä, seksuaalista ahdistelua ja masennukseen liittyviä asioita. Lukijan tulisi olla Max. 14v.