"Când o să vii în vizită?"
"Nu ştiu. Mai am o săptămână de liceu până la vacanță. Şi din câte ştiu eu, şi tu mai ai tot atât."
"Dar mi-e aşa dor de tine! Plus că mă plictisesc singură."
"De parcă mie nu mi-e. Din păcate locuiesc în celălalt capăt al țării."
"Mda, şi ne vedem doar de două ori pe an. Pardon, trei."
"Măcar atunci stăm zilnic împreună."
"Da, ai dreptate. Trebuie să închid, am ajuns la Ethan."
"Salută-i pe amândoi din partea mea."
"În regulă. Pa!"
"Pa, pa!"
Îmi vâr telefonul în buzunar şi bat la uşă. Grayson îmi răspunde. Era ud leoarcă şi abia avea o pereche de şorți pe el.
"Ali!" exclamă el şi se dă din dreptul uşii. Mi-am dat seama că intenționa să mă ia în brațe.
"Gray! Ce mai faci?"
"Tocmai am ieşit din piscină şi mă duceam la duş. Tu?"
"M-am gândit să vă vizitez. Unde e Ethan?"
"Chiar aici!"
Strigă el şi vine spre mine. Era exact ca şi geamănul său - aproape dezbrăcat şi ud. Mă îmbrățişează, udându-mi hainele.
"Scuze!" spune el.
"Nu-i nimic." mă întind şi îl sărut. "Măcar acum am un motiv să intru cu voi în piscină."
Amândoi râd, iar eu o iau la fugă spre scări. Le cobor și intru în zona piscinei. Îmi arunc hainele pe un şezlong şi mă arunc în apă.
"Se pare că te-ai pregătit cu un costum de baie."
"Cu voi prin preajmă trebuie."
Amândoi se aruncă în piscină ca mine, udând marginile. Încep să râd de fețele lor atunci când ies la suprafață. Împroaşcă apă în fața mea. În loc să țip la ei să se oprească, îi stropesc şi eu mai tare.
Ne potolim la un moment dat. Mă întind să fac pluta. Stau câteva secunde, apoi două mâini mă apucă de talie şi mă trag sub apă. Ethan începe să mă sărute lung şi să îmi dea din aerul său.
Ieşim totuşi la suprafață pentru că rămâne şi el fără aer. Râdem de fața scârbită a lui Grayson.
"Vreau şi eu o iubită. M-am săturat să vă văd petrecând atâta timp împreună."
"Nu e vina mea că eu am noroc la fete şi tu nu."
Mă mai sărută o dată şi chicotesc.
"Am o verişoară singură."
"Vreau s-o cunosc."
"Stă în celălalt capăt al țării. În Boston."
"Oh, frate! Dar pe aici? Ai vreo prietenă?"
"Da." fața lui se luminează. "Dar are iubit."
"Ghinion, frate. Ție ți-e dat să sfârşeşti singur, iar eu cu cea mai frumoasă fată din lume."
"Nu sunt chiar ATÂT de drăguță. Sunt o grămadă de modele Victoria's Secret."
"Tot tu eşti mai frumoasă. Ele sunt doar plastic şi machiaje."
"Nu te lua de Alessandra, Adriana şi Kendall. Ele sunt perfecte. Să nu mai spun de restul modelelor, cum ar fi Stella, Taylor, Sara, Elsa şi multe altele."
CITEȘTI
It's Complicated // Dolan Twins
FanfictionAlissa Windsor este iubita lui Ethan Dolan de șase luni. Lucrurile par să fie minunate, până când geamănul acestuia se bagă în relația lor, sentimentele pentru adolescentă crescând pe zi ce trece.