"De când vă cunoașteți?"
Întreabă Jack și îmi ridic privirea de la paharul cu suc. Învârteam paiul extrem de concentrată.
"Ne știm de aproape un an. Datorită turneului 4OU." răspund eu înaintea lui Ethan.
"Cum v-ați cunoscut?"
"La un meet and greet. Sora mea se uită la ei de mai mult timp - cam de prin 2015 sau chiar 2014, datorită Vine. Când a auzit de turneul lor, s-a crizat. A țipat, a plâns, a alergat prin casă urlând de bucurie, apoi timp de câteva săptămâni i-a bătut la cap pe mama și tata să îi ia bilet."
"Chiar așa fost?" întreabă Ethan.
"Oh, nu ți-am zis că asta a fost reacția ei? Scuze! Oricum. Mama a zis că nu o lasă să meargă singură, iar eu, ca soră bună ce sunt, m-am oferit să o duc."
"De fapt a rugat-o pe mama ei să meargă ea cu Cindy." intervine iubitul meu și mă întorc spre el.
"Shh, nu trebuie să știe ce disperată eram." toți râd puțin, dar Grayson doar zâmbește. "Așa. La Meet & Greet, Cindy l-a luat repede pe Grayson în brațe, iar eu m-am dus încet spre Ethan. L-am îmbrățișat, el mi-a spus că părul meu i-a intrat în gură, eu mi-am cerut scuze, sora mea a venit și l-a luat și pe el în brațe, eu m-am dus la Gray, am vorbit puțin cu ei, și înainte să plec Ethan mi-a cerut numărul."
"Iar tu ai început să hiperventilezi și să tremuri de bucurie și aproape ai țipat 'Da, ți-l dau chiar acum!'." îmi dau ochii peste cap.
"Nu e adevărat. Asta ai văzut tu. Oricum. Mi-a trimis mesaj, eu nu am știut cine e bineînțeles. Când s-a prezentat ca fiind Ethan am început să râd, pentru că nu îl credeam. Așa că, după ce i-am zis să înceteze cu glumele, efectiv m-a sunat pe FaceTime."
"Iar tu ai început să plângi de bucurie pentru că faimosul Ethan Dolan tocmai te sunase."
"Nu e adevărat!"
"Ba da."
"Cum spui tu. Dar eu nu am plâns. În fine. Abia după câteva luni, prin noiembrie, am început să formăm un cuplu. Până atunci mai ieșisem cu amândoi prin diferite locuri și îi mai ajutam cu filmările."
"Sună ca și întâlnirile alea clișeice din fanfiction-urile scrise de fane." remarcă Aaron și râde.
"Tu de unde știi?"
"Uhm, nu știu. Dar am auzit."
"De la?"
"Nu e vorba despre mine acum, ci despre Ethan și Alissa."
Arunc o privire scurtă la telefon. E fără un sfert deja.
"Ethan?" îi arăt apoi telefonul.
"Cred că ar trebui să plecăm." propune el și se panichează.
"În regulă. Să cerem nota."
Cameron roagă un ospătar să ne aducă bonul. Mă pregătesc să scot banii și să achit partea mea de consum, dar Ethan aproape îmi dă peste palmă.
"Plătesc eu."
"Dar..."
"Ești iubita mea. Acum taci și bagă banii înapoi." spune el pe un ton drăguț, iar eu nu mă pot supăra pe el.
Ospătarul care ne-a servit pune pe masă chestia în care pui banii și bonul - habar nu am cum se numește. Îi lăsăm acolo, cu tot cu bacșiș, apoi ne ridicăm toți și o luăm spre ieșire.
"Pot să iau un taxi sau uber până acasă. Nu e nevoie să veniți toți."
"În primul rând, mama ta m-ar omorî dacă ar afla că te-am lăsat să vii singură la ora asta. În al doilea rând, oricum trebuie să îi lăsăm pe Aaron și Jack acasă."
CITEȘTI
It's Complicated // Dolan Twins
FanfictionAlissa Windsor este iubita lui Ethan Dolan de șase luni. Lucrurile par să fie minunate, până când geamănul acestuia se bagă în relația lor, sentimentele pentru adolescentă crescând pe zi ce trece.