O rog pe Cindy să termine ce aveam eu de făcut ca să fug să mă schimb.
Iau rochia pe mine repede și mă dau cu deodorant. Îmi scot tocurile de sub pat. Le încalț, apoi îmi desfac părul. Din fericire e drept ca întotdeauna. Machiajul îl mai retușez puțin. Mă dau cu parfum. Telefonul mi-l las în cameră. Cadoul i l-am dat de dimineață, deci am scăpat de o grijă de pe cap.
Cobor și aud soneria. Mă grăbesc să răspund. Unchiul Theo, Mătușa Charlotte și Claude și Patrick sunt în prag cu zâmbete pe față.
"Hey! Haideți, intrați!" îi invit în casă. "Nu trebuie să vă descălțați. Iar hainele dați-mi-le să le duc în dresing."
"Mulțumim, Alissa. Vai, dar ce mare te-ai făcut! Nu-i așa, băieți?" amândoi aprobă, iar eu mă fac roșie.
Claude este mai mare decât mine. E în penultimul an de facultate. Iar Patrick e abia a zecea.
"Tata o să ajungă în jur de cinci. Cadoul o să i-l dați mamei care e în sufragerie."
Mai trebuie să vină bunica, bunicul, Michelle, Ethan, Grayson și familia lui Sarah.
"Mama, cu cine vin bunica și bunicul?"
"O să-i aducă unchiul tău, Sam. El din păcate nu poate sta pentru că pleacă din oraș."
"Am înțeles."
Aud soneria și tresar. Doamne, să fie ei!
"Tataie! Buni! Michelle! " îi îmbrățișez pe toți trei puțin tristă. Mă așteptam să fie altcineva.
"Unde e tatăl tău?"
"Trebuie să ajungă în curând."
Le dau aceleași indicații ca invitaților anteriori.
Următorii care vin sunt familia lui Sarah. Și lor le spun ce le-am spus și celorlalți, apoi aștept la ușă.
Chiar la fără două minute, sună iar soneria. Îmi aranjez părul și rochia, apoi răspund.
"Ethan! Grayson! Mă temeam că nu veți mai ajunge!" îi iau pe amândoi în brațe în același timp. Apoi, îl mai iau o dată pe iubitul meu și îl sărut.
"E vina lui E. I-a luat o grămadă să își aranjeze părul." îmi întinde cadoul. Îl las în biroul de la parter.
"Ba nu-i adevărat!"
"Ar trebui să mergem în sufragerie. O să ajungă și tata în curând."
Ethan e îmbrăcat cu o pereche de jeanși negri - nerupți din fericire - și o cămașă albă. Ultimii doi nasturi de sus nu erau închiși.
Grayson purta o pereche similară de pantaloni, doar că de un bleumarin închis. Și tot o cămașă, doar că a lui e albastru deschis.
Apreciez totuși că nu și-au pus cerceii. Dacă bunicul ori Theo i-ar fii văzut așa, le țineau predică sau chiar mai rău.
"Familie, ei sunt Ethan, iubitul meu, și fratele lui, Grayson. Ethan, Grayson, ei sunt bunica Mathilde, bunicul Adam, Michelle, Charlotte, Theo, Claude, Patrick, Daniel, Patricia, James, Hayley, Sarah, Tyler și Robbie. Pe mama și pe Cindy le știți deja."
Tataie și buni se apropie de noi.
"Cred că văd dublu. De ce sunteți doi? Mathilde, mi-am luat pastilele?" și deja bunicul meu mă face de râs.
"Suntem frați gemeni." îi răspunde Ethan calm.
"Deci nu-s nebun. Vezi, Mathilde?"
"Da, văd."
CITEȘTI
It's Complicated // Dolan Twins
FanfictionAlissa Windsor este iubita lui Ethan Dolan de șase luni. Lucrurile par să fie minunate, până când geamănul acestuia se bagă în relația lor, sentimentele pentru adolescentă crescând pe zi ce trece.