"Alissa, unde te duci la ora asta? E aproape zece."
Oh, fuck!
"Mă duc la Jennifer. Ține o petrecere în pijamale."
"Îmbrăcată așa?"
"Da."
Se uită la mine suspicioasă. Clar își dă seama că ceva nu e în regulă.
"În regulă. Distrează-te la petrecere!"
Mă opresc când ating clanța. Mă întorc pe călcâie spre ea.
"Știai?"
"Tot campusul știe."
"Nu ai de gând să îmi interzici să merg?"
"Nu sunt mama ta. Oricum, ai grijă de tine! Și sună-mă ori pe mine, ori pe Ethan, în caz de ceva."
"Mersi!"
Mă duc și o îmbrățișez.
Mă încalț și ies din apartament. Cobor cu liftul și ies din bloc. Îi văd mașina lui Jason chiar în fața intrării. L-am rugat să mă ia de acasă pentru că nu mai știu unde e casa frăției.
"Hey!"
Intru în mașină și zâmbesc. Îmi pun centura și aștept să pornească.
"Ce mai f-"
Mă oprește din vorbit când mă sărută. Îi las limba să intre în gura mea. Simt cum mâna lui se așează pe coapsa mea și mă strânge ușor. Mă mușcă și de buza de jos și mă face să gem. Se desprinde de mine, apoi pornește motorul și începe să conducă spre frăție.
Sărutul ăsta a fost... fierbinte. Perfect. Felul în care limbile noastre se mișcau în sincron era uimitor.
Totuși, nu l-a întrecut pe Ethan. El a fost, este și mereu o să fie cel mai bun la sărutat. E diferit. E special. E... Ethan.
Ok, ajunge. Nu trebuie să mai gândesc la el. E în celălalt capăt al țării. Nici măcar nu mai vorbim. Nici nu mă mai suportă. Probabil m-a uitat de-a binelea până acum.
Dar eu nu pot s-o fac. Încă îl iubesc din toată inima. Așa cum n-am mai iubit pe nimeni altcineva vreodată. Mă făcea să mă simt specială, în siguranță. Era cel mai perfect iubit pe care și-l poate dori o fată. Știa cum să mă trateze. Eram regina lui. Iar el regele meu. Conduceam un mic regat, numit Alethan. Hey, nu vă uitați la mine. Fanii ne-au dat numele ăsta. Și nouă ne-a plăcut, așa că l-am păstrat.
"Am ajuns."
Jason îmi întrerupe gândurile. Și ar trebui să îi mulțumesc. Nu știu cât mai aveam până plângeam.
Îmi desfac centura și cobor din mașină. Îl urmez către casa din care ieșeau muzica și luminile. Îmi pare rău de vecini.
Am primit mesaj de la Jenny. Se pare că au ajuns și ele.
"Vrei ceva de băut?"
Mă întreabă Jason când intrăm în casă.
"Da, te rog."
"Așteaptă-mă aici."
Mă uit după cele trei fete, dar nu dau de ele. În schimb, îi văd gașca lui Jason. Mă duc la ei.
"Ai ajuns și tu în sfârșit!" spune Mark râzând.
"Damn, gurl! Arăți bine!" îmi spune Nate și mă fac roșie.
"Nici tu nu arăți prea rău."
"Poftim!"
Jason apare din spatele meu. Își pune mâna în jurul taliei mele și îmi dă paharul.
CITEȘTI
It's Complicated // Dolan Twins
FanfictionAlissa Windsor este iubita lui Ethan Dolan de șase luni. Lucrurile par să fie minunate, până când geamănul acestuia se bagă în relația lor, sentimentele pentru adolescentă crescând pe zi ce trece.