Capitolul 5

313 11 1
                                    

"Alissa, mama a zis să vii jos!" o aud pe soră-mea de cealaltă parte a ușii.

"În regulă!"

Mă încalț și ies din cameră. Cindy nu a așteptat după mine se pare.

Intru în sufragerie. Luminile sunt stinse. Tata e în mijloc. James filmează. Gemenii vorbesc în momentul ăsta cu Michelle și Patricia. Oh, nu pe tura mea!
Mă duc la Ethan și mă întind să îl iau în brațe pe la umeri. E cam greu din moment ce e cât un munte, iar eu am abia 1,64 metri.

"Te simți mai bine?"

Reușesc să îi captez atenția. Perfect. Verișoară-mea - fotomodelul nu regina dietei - se oftică extrem de mult.

"Sunt ok."

"Ia zi-mi. Cu cât te plătește pe oră?" îmi dau fără să ezit o palmă peste frunte.

"Poftim? Ce vrei să spui?" amândoi sunt confuzi.

"Să fii iubitul ei. Oricine știe că o persoană ca tine nu ar sta cu ea." pe Grayson îl pufnea râsul, iar pe Ethan nervii.

"Este o persoană minunată. O iubesc. Nu am nevoie de bani ca să stau cu ea." îmi dau seama că vrea să zică mai multe, dar îl opresc.

"Nu are sens. Imediat vine tortul și trebuie să cântăm."

Îi trag pe amândoi de acolo spre celălalt colț al încăperii, chiar lângă ușa bucătăriei.

Chiar atunci intră mama cu un tort cu două lumânări care alcătuiau numărul 44, vârsta pe care tata o împlinește astăzi.

Toți încep să cânte. Chiar și Ethan și Grayson. Eu fug repede spre debara ca să scot confetti-ul. Văd că Cindy deja îl ține pe celălalt.

Din fericire mă întorc chiar atunci când termină melodia. După ce stinge lumânările mă sincronizez să lansez confetti-ul în același timp cu ea. Imediat după merg să îl îmbrățișez. La fel face și Cindy.

"La mulți ani!" strigă toată lumea.

"Vă mulțumesc tuturor!"

"Alissa, Cindy, veniți să mă ajutați să împărțim tort."

Soră-mea aduce farfuriile, iar eu aduc lingurițele. Vi se pare nedrept? Ei bine, am jucat Piatră, Hârtie, Foarfecă, iar ea a pierdut. Așa că duce farfuriile. Oricum sunt mici.

Cum taie o felie, cum mă duc să le împart.

Ultima felie pe care mama o taie este a ei.

O iau pe Sarah și merg la gemeni.

"Îmi place tortul. Mama ta l-a făcut?"

"Da, ea l-a luat de la cofetărie." îi răspund și râd.

"Tot e bun." îmi dau ochii peste cap.

"Cine vrea șampanie?" întreabă mama. "Am și șampanie pentru copii."

Grayson a optat pentru cea normală, iar Ethan, care conducea, a preferat-o pe cea pentru copii. Geamănul său și-a bătut joc de el.

"Teoretic, încă suntem copii. Și nu ai voie să bei."

"E doar un pahar."

"Sarah. Ai fost foarte tăcută seara asta. Ai febră?"

"Nu, doar că... Nu contează." o trag puțin departe de gemeni.

"Acum îmi zici?"

"E legat de ei. Ai stat toată seara cu ei și abia m-ai băgat în seamă. Înțeleg că Ethan e iubitul tău și mai înțeleg că ei nu cunosc pe nimeni aici, dar totuși puteai să vorbești și cu mine."

It's Complicated // Dolan TwinsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum