Capitolul 38

125 9 4
                                    

Abia am ajuns acasă, în New York. Am luat autobuzul până aici.

Ethan a refuzat toată ziua să-mi zică ce a visat. Chiar m-a speriat de moarte. Plângea în hohote. Tremura. Respira accelerat. Orice a visat, a fost oribil. Niciodată nu l-am mai văzut în starea aceea. Am fost terifiată.

"Judy? David? E cineva aici?" am întrebat, în timp ce mă descălțam.

Nu primesc niciun răspuns. Deci, nu e nimeni acasă. Mișto rău.

Mă duc direct în camera mea și îmi deschid cărțile. Trebuie să învăț pentru cursurile de săptămâna asta. Prea mult de învățat!

Sunt salvată atunci când telefonul începe să îmi sune. Îl ridic de pe birou și mă uit la apelant. E Thomas.

"Hey! Ce mai faci?"

" plictisesc de moarte și nu am niciun chef învăț. Tu?"

"Mă chinui să învăț." amândoi râdem ușor.

"Înseamnă poți ieși afară cu mine. Nu ca o întâlnire, bineînțeles. Ca prieteni. Doar atât." chicotesc la stângăcia lui. E prea drăguț!

"Absolut. Unde ne vedem?"

"Știi unde e Hotelul Pennsylvania?"

"Cu Google Maps, da." am răspuns și îl aud râzând. Până și râsul lui e drăguț!

"Ok, atunci. La Starbucks-ul de pe aceeași stradă. Dinspre Empire State Building."

"Ne vedem acolo în jumătate de oră."

"Perfect. Pa!"

"Pa, pa!"

Mă ridic de la birou și merg la dulap. Îl deschid și aleg o salopetă din denim albastru și o bluză de la Tommy Hilfiger. Mă schimb și aplic deodorant și parfum. Mă așez la birou din nou și scot dintr-un sertar oglinda și trusele de machiaj. Nu am timp să fac ceva complex, așa că pur și simplu folosesc puțin concealer, mascara și lipgloss transparent.

Apuc un ghiozdan mai mic din dulap și îmi pun înăuntru cele necesare, apoi mă duc să mă încalț.

Sun la un Uber să mă ducă la hotel, apoi aștept în fața blocului.

Câteva minute mai târziu, ajung la Starbucks. Cobor din mașină și mă uit după Thomas. Au trecut treizeci de minute, ar trebui să fie aici.

Intru în cafenea și mă așez la rând. Cât aștept, îmi scot telefonul și intru pe Instagram. Dintr-o dată, simt două mâini pe umeri și sar speriată. Mă întorc și îl pe Thomas, râzând.

"Ești un idiot." i-am zis, închinzându-mi telefonul.

"Mulțumesc." rămânem puțin tăcuți, așteptând la rând. "Deci, cum a fost în New Jersey?"

"Frig. Dar mi-a plăcut." în mare parte. Mai puțin atacul meu și coșmarul lui Ethan.

După ce sunt gata comenzile noastre, ne așezăm la o masă înăuntru. E prea frig afară.

"Și... te-ai împăcat cu el?" aproape mă înec cu băutura când îi aud întrebarea.

"Uhm... Ugh..." m-am bâlbâit, neștiind ce să spun. Ne-am împăcat? Nu ne-am împăcat? Nu știu...

It's Complicated // Dolan TwinsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum