Capitolul 14

168 7 4
                                    

"Alissa?" vocea unei fete mă face să rup sărutul. "Grayson? Ce..."

Apoi ceva mă lovește. Purta alte haine. Ethan nu avea cum să iasă atât de repede din baie. Părul era făcut altfel. Avea alți cercei. Ce am făcut?

"Sarah, te rog nu spune nimic. Grayson, îmi pare rău."

"Hey, ați văzut-o pe Alissa?" Ethan intră în bucătărie. "Aici erai!"

Vine la mine și își pune mâna pe umerii mei.

"De ce e atâta liniște?" îi arunc o privire lui Sarah, rugând-o să tacă.

"A început să mă doară capul. Am putea merge acasă?"

"Sigur. Sarah, vrei să te ducem și pe tine?"

"Sunt bine." iese din bucătărie ca un vârtej.

"Asta a fost ciudat. Grayson, vrei să mai stai?"

"Nu, vin și eu."

Parcă s-a dus tot efectul drogului după ce am realizat ce am făcut.

Mergem toți trei spre mașină. Mie mi s-a făcut rău și am vomitat într-un tufiș. Mă simt oribil. Și jenată.

Ethan îmi ține părul și mă freacă ușor pe spate.

"Ce a pățit?"

"O fată a drogat-o. Din fericire nu mult."

"Oh."

Termin și mă șterg la gură. Durerea de cap mi-a trecut puțin. Acum doar mă simt extrem de obosită.

"Îmi pare rău." îi spun lui Ethan.

"Pentru?"

"Toată seara. Și că am distrus distracția." și pentru că m-am sărutat cu fratele tău geamăn.

"E în regulă. Nu ai distrus-o."

Mă ajută să urc în mașină și să îmi pun centura. Cum pornește motorul, cad într-un somn adânc.

°°°

Dimineața când mă trezesc nu sunt în camera mea și am o durere de cap. Mă uit în jurul meu și observ că sunt în patul lui Ethan, cu un tricou de-al lui și cu doar o perche de chiloți pe mine. Ce s-a întâmplat noaptea trecută?

Ies amețită din cameră și mă duc în sufragerie. Acolo era iubitul meu, care bea dintr-un pahar de sticlă suc de portocale, în timp ce se uita la televizor.

Mă așez lângă el cu picioarele sub mine și cu capul sprijinit de umărul său.

"Neața!"

"Bună dimineața! Cum te simți?"

"Mă doare capul."

"Ține asta. Vin imediat cu o pastilă."

Când se întoarce o dau pe gât și îi mulțumesc.

"Ce s-a întâmplat la petrecere?"

"Nu îți amintești?"

"După faza cu Trisha mi-e cam în ceață."

Refuză să îmi răspundă. Stă un minut cu privirea în podea, fără să spună ceva.

"Nu îmi spune că te-am înșelat, ori ceva de genul."

"Nu, în niciun caz. E altceva."

"Adică?"

"Bianca te-a drogat."

"Bianca? Prietena mea?"

"Da. Tu mi-ai zis că a venit la tine și ți-a dat un pahar cu Dr. Pepper."

It's Complicated // Dolan TwinsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum