După al patrulea shot deja nu mai pot gândi. Jumătate din prietenii mei sunt pierduți prin casă. Am rămas doar cu Bea şi Spencer. El nu bea, aşa că suntem în grija sa cu toții. Bea e mai beată decât mine.
M-am văzut cu Judy şi David când am venit. Verişoara mea m-a întrebat unde e Ethan, iar eu i-am spus adevărul. Ne-am despărțit şi nu mai vreau să îl văd în viața mea.
"Mă duc să dansez. Veniți?" strig la ei peste muzică.
"Nu, stăm bine aici."
"Plictisitor!"
Mai iau o gură din sticla de tequila, apoi merg către ringul de dans. Sau locul din mijlocul încăperii unde dansa toată lumea. Dau doar de Becca, Thomas şi Daniel. Nimeni nu ştie unde e Jen.
"Te-ai gândit să ni te alături?"
"Bineînțeles! Sunt destul de beată încât să nu-mi aduc mâine mimic aminte!"
O apuc de mâini şi încep să sar alături de ea pe ritmurile melodiei. Calc din greşeală câțiva oameni pe picioare, dar nimeni nu-mi reproşează nimic.
Mă întorc şi către băieți. Abia se mişcau şi ei pe lângă noi.
"Dansați, idioților, sau plecați de aici! Nu mai ocupați spațiu!" țip la ei, şi amândoi îşi dau ochii peste cap.
"M-am cărat de aici!" Daniel se întoarce cu spatele la noi şi o ia în direcția din care am venit eu. Nu a băut destul.
Rămân şi dansez cu cei doi. La un moment dat, Becca pune ochii pe un tip, aşa că ne părăseşte.
În mişcările noastre, mâinile lui ajung pe talia mea şi mă apropie de el. Îmi înfăşor brațele în jurul gâtului său, uitându-mă la buzele sale. Observ că şi el se uita la ale mele, aşa că decid să iau inițiativă. Îmi lipesc buzele de ale lui, înclinându-mi capul uşor. Începem să ne sărutăm violent, dar într-un mod plăcut. Îşi pune palmele pe fundul meu şi mă strânge uşor, făcându-mă să tresar. Zâmbim amândoi printre săruturi.
Ne facem loc printre oameni până la perete, unde mă împinge pe suprafața rece. Îmi plimb mâinile prin părul lui, savurând fiecare moment.
"Hai să găsim o cameră sus!" propune el, întrerupând sesiunea noastră.
"În regulă. Mă duc până la baie. Aşteaptă-mă aici!" îl mai sărut o dată, apoi îmi croiesc drumul până la cea mai apropiată baie.
Găsesc o sticlă de tequila desfăcută pe o masă în drumul meu. Iau o gură mare de alcool, care mă arde pe gât. Îmi continui drumul până la baie, unde încui uşa.
Îmi aranjez părul şi observ că mi s-a mânjit rujul. Încerc să şterg ce e pe lângă, apoi mai aplic un strat. Noroc că îl am la mine!
Părăsesc baia şi mă uit pe hol. Îngheț când văd cine intră pe uşă în momentul ăsta. Ce caută el aici?
Încerc să fug înapoi în mulțime către Thomas, dar mă împiedic în proprile picioare şi aproape cădeam dacă nu mă prindea peretele.
"Alissa? Alissa!" strigă el după mine, dar refuz să mă întorc. "Ştiu că mă auzi!"
Îmi continui drumul, când simt o mână rece că se strânge în jurul încheieturii mele. Sunt nevoită să mă întorc, şi atunci dau ochii cu el.
"Ce cauți tu aici? Credeam că m-am făcut înțeleasă mai devreme."
"Ali, îmi pare rău... Am vorbit cu Grayson şi a recunoscut ce ți-a făcut. E pur şi simplu oribil că se poate întâmpla asta... oricui..."
CITEȘTI
It's Complicated // Dolan Twins
FanfictionAlissa Windsor este iubita lui Ethan Dolan de șase luni. Lucrurile par să fie minunate, până când geamănul acestuia se bagă în relația lor, sentimentele pentru adolescentă crescând pe zi ce trece.