Mă trezesc cu două mâini puternice în jurul bazinului și cu capul lui Ethan pe stomacul meu. Încep să mă joc cu părul lui. Zâmbesc extrem de larg. Îl iubesc!
Se întoarce cu privirea spre mine. Ups, l-am trezit!
"Neața!"
"Neața." cască larg. Nu mă pot abține și o fac și eu.
"Cum ai dormit?"
"Lângă tine mereu dorm perfect."
E atât de drăguț, jur!
"Ți-e foame?" mă întreabă.
"Da. Bineînțeles."
"Așteaptă aici."
Se ridică din pat și mă lasă singură. Stau cam jumătate de oră în patul său, doar în lenjeria mea și bluza lui, umblând prin telefon. Am mai multe mesaje de la Sarah și de la Claire.
Sarah: M-am întors în sfârșit de la bunica
Sarah: Ești liberă azi?
Claire: Unde ești?
Claire: Stai să vezi ce ai ratat aseară
Claire: Am intrat cu Cindy și Jack la un film 7D de groază
Claire: Jack s-a speriat cel mai tare
Râd ușor după ce citesc mesajele.
Chiar când am vrut să le răspund, Ethan intră în cameră cu o tavă cu două farfurii și pahare cu suc de portocale.
"Nu era nevoie să le aduci aici. Puteam să vin în bucătărie."
"Dar eu am vrut să mănânc în pat. Știi, nu totul trebuie să fie despre tine."
Îmi dau ochii peste cap și îi fac loc lângă mine. Încep să mănânc oul ochi și bacon-ul.
"A ieșit minunat!" spun și continui să înfulec.
"Mai încet, ori o să te îneci!" începe să râdă, dar nu-l bag în seamă.
Soneria telefonului meu mă înterupe și mă enervez. De ce fix în momentul ăsta?
Las furculița și cuțitul pe tavă, și mă uit la apelant. Matt. Nu acum.
Pun telefonul pe silențios și continui să mănânc. Ethan se uită la mine cu o sprânceană ridicată.
"Ce?"
"Nu ai de gând să răspunzi?"
"Nu. Mănânc. Nimeni - mai puțin părinții mei - nu mă întrerupe din mâncat." râde din nou.
Termin de mâncat și mă ofer să duc eu tava, chiar dacă el nu e de acord.
"Nu am cinci ani. Mă descurc."
"Nu de asta sunt îngrijorat." se uită la încheietura mea, iar eu îmi dau ochii peste cap.
"Putem, te rog, să nu mai vorbim despre seara trecută? Am avut un moment de slăbiciune. Atâta tot." de ce presimt că ne vom certa.
"Sunt îngrijorat. Pentru tine."
"Dumnezeule, Ethan! Nu o să se mai întâmple. Gata, a trecut. Am fost stresată în ultima perioadă. Aseară pur și simplu am explodat."
CITEȘTI
It's Complicated // Dolan Twins
FanfictionAlissa Windsor este iubita lui Ethan Dolan de șase luni. Lucrurile par să fie minunate, până când geamănul acestuia se bagă în relația lor, sentimentele pentru adolescentă crescând pe zi ce trece.