Capitolul 31

162 12 1
                                    

"Pe unde ai umblat, Alissa? Mi-am făcut griji pentru tine!"

Strigă Judy la mine cum intru în apartament. Nici nu am apucat să mă descalț.

"Am fost cu niște prieteni. Am uitat să te anunț."

"Prieteni? Când ți i-ai făcut?"

"În timpul turului. Sunt de treabă."

"Cum îi cheamă?"

David intră în sufragerie și ia parte la interogatoriul meu cât mănâncă un măr.

"Jason, Nate, Josh, Christian, Mark, Danielle și Maegan."

Iubitul verișoarei mele se oprește brusc din mestecat. Amândoi rămân șocați. Schimbă priviri între ei, de parcă ar vorbi prin semne.

"Fac parte cumva din frăția Delta Psi?" mă întreabă el.

"Da. De ce?"

"Alissa, ia aminte la ce-ți spun. Nu sta pe lângă ei. Sunt periculoși. Te rog, rămâi cu mine, David și restul."

"Doar pentru că mama m-a lăsat în grija ta, asta nu înseamnă că o să-mi dictezi ce fac."

"Vorbesc serios. Nu ai ce căuta cu ei."

"De ce? Pentru că sunteți rivali? Doar din cauza concurenței dintre voi nu am voie să vorbesc cu ei?"

"Alissa, ei se ocupă cu droguri."

"De unde știu că nu ai inventat asta acum?"

"Pentru că e adevărat. Ethan, spune-i că nu mint."

"Alissa, Judy are dreptate. Sunt periculoși. Te rugăm, stai departe de ei."

"Cum spuneți voi."

Îmi dau ochii peste cap și mă duc în camera mea. Mă schimb și încep să îmi aranjez cărțile și laptopul pe birou.

Ethan's POV

Într-un final l-am iertat pe Grayson. Chiar nu pot să stau supărat pe el mereu. Asta e. Ce a fost a fost. S-a terminat.

"Unde mergi?" mă întreabă el cât mă încălțam.

"Trebuie să rezolv ceva. Mă întorc cât de repede pot."

Ies din apartament și cobor la mașină.

Am de gând să mă duc la Alissa și să-mi cer scuze pentru că i-am trimis videoclipurile alea. Știu că sunt responsabil pentru ce s-a întâmplat. M-am oprit să îi iau și niște flori. Ar trebui să mă ierte, nu? Glumesc, știu că dacă îi aduc niște flori nu o să uite ce am făcut.

Opresc mașina și cobor. Îmi aranjez puțin părul, apoi îmi fac curaj să mă apropii de casa ei. Bat la ușă, apoi mă dau un pas în spate. Cât aștept mă gândesc la ce să spun.

"Ce cauți aici?"

În schimb, sora ei îmi deschide ușa. E nervoasă și are ochii roșii.

"Hey, Cindy! E Alissa acasă?"

"Abia a plecat la aeroport."

Nu pot să cred. Am întârziat cu doar câteva minute.

"Oricum, ce vrei de la ea? Crezi că nu știu că din cauza ta a încercat să se sinucidă? Era să moară în mâinile mele. Am privit-o cum se stingea încet în brațele mele, cât așteptam să vină ambulanța. Sângera pe podeaua bucătăriei, rugându-mă să o las să moară, iar eu nu știam ce să fac."

Țipă la mine furioasă și pot să văd că începe din nou să plângă.

"Și, chiar dacă era acasă, nu te-aș fi lăsat niciodată să treci de pragul ușii."

It's Complicated // Dolan TwinsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum