Astăzi aveam plănuit să merg cu gemenii la film. Din păcate Ethan a răcit. Nu știu de ce. Nici măcar el nu știe. Cu o seară înainte era sănătos tun, iar de dimineață tușea, îl dureau gâtul și capul și îi curgea nasul.
A insistat totuși să nu renunțăm la film. A zis că nu se supără că mergem doar noi doi. Și că se descurcă singur cu răceala.
Așa că acum mă pregătesc. Am vorbit cu Ethan până acum pe FaceTime. Arăta oribil. A zis că s-a ridicat din pat doar ca să mănânce și să-și ia medicamentele. Am vrut să mă duc la el să îl ajut, dar m-a refuzat cu pretextul că nu vrea să mă îmbolnăvească și pe mine.
Sunt îmbrăcată cu o pereche de jeanși din denim puțin largi și îndoiți o dată la gleznă și cu un crop top gri simplu. Într-un mic ghiozdănel negru îmi pun telefonul, cheile, banii, șervețele și gumă de mestecat.
Îmi termin și machiajul. Privesc satisfăcută în oglindă.
Gray 🙉: Imediat ajung la tine
Închid telefonul și îl arunc prin ghiozdan, apoi mi-l pun spate. Îmi iau ochelarii de soare de pe birou, apoi cobor să mă încalț.
"Cindy, am plecat!"
O anunț pe soră-mea din moment ce suntem singure.
"Nu-mi pasă!" o aud strigând din camera ei.
Îmi dau ochii peste cap apoi îmi caut Converse-ii albi înalți. Îi găsesc în sertarul de jos. Adică în cel al lui Cindy. Ticăloasă mică! Mi-a purtat teneșii fără să-mi ceară voie!
Trec peste asta acum și ies din casă, încuind ușa în urma mea.
Aștept un minut până îi văd mașina lui Gray intrând pe strada mea.
"Hey!"
Îl îmbrățișez, încercând să nu ating ceva de prin mașină.
"Bună! Ești gata pentru Gardienii galaxiei 2?"
"Daa! Vreau să văd ce s-a întâmplat cu Groot."
"Parcă murise."
"Shh!"
Râde ușor de mine. Îmi dau ochii peste cap chicotind.
În douăzeci de minute ajungem la mall. Ne grăbim să ajungem la ultimul etaj, unde se afla cinema-ul. Mai este doar jumătate de oră până începe filmul.
Ușile liftului erau pe cale să se închidă când o fată aproape că sare la noi. Era să fie strivită. La propriu. Dar ea zâmbea extrem de larg.
"Grayson!"
Strigă ea foarte fericită. Deci e o fană.
El își deschide brațele și o îmbrățișează. Apoi ea se uită la mine și își dă ochii peste cap."Unde e Ethan?"
"Nu se simte bine, așa că a rămas acasă." răspund eu înaintea lui.
"Nu vorbeam cu tine."
Mă încordez toată de nervi. Îmi strâng pumnul și încleștez maxilarul. Grayson probabil vede asta pentru că mă apucă ușor de braț și mă trage din lift.
"Trebuie să coborâm. Mă bucur că te-am văzut." îi zâmbește fetei înainte să se închidă ușile.
"Ce..." încep să spun, dar el mi-o taie.
"Nu lua în seamă comentariul ei. E doar geloasă."
"Da, dar a fost extrem de nesimțită."
"Hai să luăm biletele!"
CITEȘTI
It's Complicated // Dolan Twins
FanfictionAlissa Windsor este iubita lui Ethan Dolan de șase luni. Lucrurile par să fie minunate, până când geamănul acestuia se bagă în relația lor, sentimentele pentru adolescentă crescând pe zi ce trece.