Capitolul 23

160 8 4
                                    

Lucrăm de jumătate de oră fără oprire. Eu sunt extrem de obosită și transpirată. Gray pare că nu a făcut nimic până acum. Mă rog, asta spune fața lui. Dar când te uiți la restul corpului său... Oh, Doamne! Mușchii îi sunt extrem de încordați și i se văd venele. Era și el transpirat. Dar, spre deosebire de mine, arată extrem de bine.

"De ce te-ai oprit?" mă întreabă după ce pune jos niște greutăți.

"Am obosit! Nu putem lua o pauză? Plus că mi-e cald!"

"Dă-ți maieul jos! Nu e ca și cum nu te-am mai văzut așa."

Îmi dau ochii peste cap. Fac ce mi-a propus. E mult mai bine.

Mă întind apoi pe o saltea. Îl văd pe Gray holbându-se la mine. Are un zâmbet satisfăcut în colțul gurii. Mă analizează din cap până în picioare, axându-se mai mult pe zona pieptului și abdomenului.

"Ești foarte subtil, să știi!" îl tachinez râzând.

"Doar mă uitam la urmele lăsate de mine."

Dap, din moment ce cele de pe gât nu au dispărut, nu vă gândiți că am scăpat de celelalte.

"Grayson, ar trebui să încetăm."

Mă ridic în picioare și mă pun în fața lui.

"Să oprim ce?"

Se apropie de mine și își așează mâinile pe talia mea, zâmbind.

"Asta. Ce se întâmplă între noi."

Îmi pun mâna pe pieptul lui și încerc să îl împing. Degeaba. E de două ori cât mine. Nu am nicio șansă.

"Dar nu se întâmplă nimic. Suntem doar prieteni."

Mă lipește de el și își apropie și fruntea de a mea.

"Grayson, te rog. Nu mai putem continua. E greșit."

"Dar nu va afla niciodată."

Își unește fruntea de a mea. Îi simt respirația fierbinte bătându-mi pe față.

"Sunt împreună cu Ethan. Nu îl mai pot înșela. Nu e corect față de el."

"Atunci desparte-te de el. Fii cu mine!"

Se apropie să mă sărute, dar reușesc să îl resping. Mă desprind de el și mă dau câțiva pași înapoi.

"Grayson, ce e în neregulă cu tine? Vorbesc serios. Te-ai schimbat și ești de nerecunoscut."

"Ori poate ăsta sunt eu de fapt și până acum m-am prefăcut."

"Nu e adevărat. Te știu. Ăsta pur și simplu nu ești tu."

"Chiar ai impresia că mă știi? Pe bune? La fel ca toți ceilalți 'prieteni' de până acum, nu?"

"Grayson, încetează! Revino-ți la normal!"

Se apropie din nou de mine cu pași înceți și apăsați. Mă dau și eu în spate. Pe fața lui se așează un zâmbet bolnav.

"Ce se întâmplă cu tine?" îl întreb când mă opresc la perete.

"Absolut nimic."

Din nou se lipește de mine. Ambele lui mâini se așează pe talia mea. Mă strânge de șolduri cu putere, făcându-mă să scâncesc de durere.

"Grayson, mă rănești."

"Bun. Vreau să simți din durerea pe care eu o îndur de fiecare dată când te văd cu Ethan."

"Ajunge, te rog!"

"Nu."

Mă ridică și mă pune pe umărul său. Mă duce în camera în care editează videoclipurile uneori. Mă întinde pe canapea, apoi se pune peste mine.

It's Complicated // Dolan TwinsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum