Capitolul 41

36 3 1
                                    

Când m-am întors în cameră cu Jennifer - ne-am întâlnit în drum spre cămine - Daniel nu mai era acolo. Bun.

"Cum mai sunteți tu şi Ethan?"

"Foarte bine. Deşi mi-e dor de el deja..." oftez, iar ea îşi pune mâna pe spatele meu şi mă freacă uşor.

"Îmi imaginez... E naşpa să ai o relație la distanță. Am încercat, dar nu a ținut mai mult de o lună."

"Serios? Când?"

"În clasa a doişpea, fostul meu iubit a trebuit să se mute în Minnesota cu mama lui după ce părinții lui au divorțat. Am făcut tot posibilul să nu încheiem relația, dar a fost prea greu. Ei bine, asta e. Am trecut peste."

"Oh, Jen... E groaznic." o îmbrățişez scurt, apoi intrăm în clădire. Ne încălzim în drum spre cursuri.

"Dar sunt sigură că tu şi Ethan veți reuşi. Aveți flacăra aia... ce ne lipsea nouă. Eşti norocoasă, Alissa."

"Ştiu..." am oftat. Intră în sala ei de curs, iar eu îmi continui drumul către a mea.

°°°

Am decis să îl sun în pauza de prânz. Doamne, pariez că e extrem de supărat acum! Of, de ce nu am vorbit cu el aseară?

Îmi răspunde aproape imediat după ce apelez, iar primele sale cuvinte sunt: "Ai multe explicații de dat, Alissa."

"Îmi pare rău, Ethan."

"De ce m-ai mințit? De ce erai doar tu cu tipul ăla azi-noapte? Ce concert era ăla? De ce nu ai răspuns la telefon când te-am sunat?"

Aproape țipă la mine, iar eu mă fac mică. Mă opresc pe o bancă, deşi mor de frig, apoi trag aer adânc în piept şi încep să îi povestesc tot. De concertul rave la care am fost doar cu Daniel, de faptul că acum m-am mutat cu el în cameră, de ce l-am mințit şi nu i-am răspuns...

"Ce-ai făcut? Te-ai mutat cu un băiat în cameră? Părinții tăi ştiu? Facultatea permite aşa ceva?"

"Nu, mama şi tata nu ştiu. Dar voiam să mă mut la cămin pentru că simțeam că pierd toată distracția de la universitate. Şi, camera lui era singura mea opțiune. A fost greu să îl conving pe decan-"

"Mai bine nu te chinuiai. Doamne, dacă află mama ta, o să te omoare!"

"De aia nu trebuie să afle niciodată."

"Nu! În niciun caz. Nu pot să o mint pe mama ta, Alissa. Nu acum."

"Ethan, te rog! Oricum, nu trebuie să o minți. Pur şi simplu te prefaci că nu ştii."

"Nu ştiu, sună destul de dubios... Dacă află că ştiu? Îşi va pierde încrederea în mine. Nici nu realizezi cât de greu mi-a fost să îi conving pe părinții tăi că sunt de încredere!"

"Ethan, iubitule, te rog, ajută-mă! Te rog! Tot ce trebuie să faci e să te prefaci că nu ştii că m-am mutat. Te rog!" rămâne linişte câteva momente. Încep să bat stresată din picior, şi să îmi frec palma de coapsă ca să mă încălzesc puțin. Nu se poate ca mama să afle că m-am mutat. Mă va retrage de la facultate.

"În regulă. Dar, de acum încolo, nu îmi mai ascunzi nimic. Nu mai minți. Dacă vrem ca relația asta să funcționeze, nu trebuie să ținem niciun secret față de celălalt. Ok?"

"Promit pe degețelul mic că nu o să te mai mint niciodata."

"Şi eu promit. Bun, acum ar trebui să închid pentru că trebuie să plec ca să filmez videoul pentru marți. Te iubesc!"

It's Complicated // Dolan TwinsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum