Capitolul 9

287 11 4
                                    

Am făcut duș și când am ieșit tot nu era nimeni acasă. I-am povestit și lui Sarah tot ce s-a întâmplat azi. Reacția ei a fost, citez "Vreau și eu astfel de prieteni!".

Am mai vorbit despre ziua ei, cum și-a petrecut-o cu familia ei. A trebuit să închid când am auzit ușa de jos și pe mama strigându-mi numele.

Cobor în halat și prosop în cap - mi-a fost prea lene să mă îmbrac - și îi găsesc pe mama și tata împreună. Așteptându-mă. Cu mâinile la spate.

"Am făcut ceva? Vă rog, spuneți-mi că nu!"

"Nu, în niciun caz. Ba din contră." se apropie de mine tot unul lângă altul. Mă sperie.

"Atunci de ce mergeți așa?"

"Ne gândim la asta de mult timp. Ne-ai dat doar motive să fim mândri. Iar acum, că ai terminat și liceul, ne-am hotărât. Poftim cadoul tău de absolvire."

Îmi întind o pungă albă cu semnul de la Apple pe ea. E destul de mare. Doar nu...

"Nu pot să cred! Un MacBook Air? Doamne, vă iubesc!" aproape țip și îi îmbrățișez extrem de tare. "Mulțumesc!" lungesc litera e puțin și sar în sus de bucurie.

"Cu plăcere, scumpo. Ne-am gândit că o să-ți fie de ajutor la facultate. Și oricum, îl meriți."

"Mersi, mersi, mersi!" îi mai îmbrățișez o dată. "Am și eu o surpriză. Mă rog, nu știu dacă o să vă convină sau nu, dar așteptați aici."

Urc repede în camera mea. Las cu grijă punga cu laptop-ul pe birou, apoi îl iau pe Loki în brațe. Cobor ușor cu el pe scări ca să nu îl scap.

Ajung în sufragerie, unde mama și tata se uitau liniștiți la știri. Când văd cățelul rămân șocați.

"El e Loki, un Corgi Galez Pembroke. L-am primit de la Ethan și Grayson, împreună cu multe alte lucruri pentru el. Putem să îl păstrăm? Vă rog!"

"Atâta timp cât nu distruge ceva prin casă și nici nu își face nevoile pe aici, eu zic că poți."

"Tati?"

"În regulă. Dar, dacă face ceva ce nu trebuie, o să stea afară."

"Mulțumesc!" voiam să îi mai îmbrățișez o dată. "Ei bine, Loki, ei sunt bunica Jade și bunicul Lucas. Sper că o să asculți de ei, da?" cățelul latră e două ori.

"Dacă noi suntem bunicii, cine sunt părinții?" întreabă mama.

"Eu și Ethan. Grayson e unchiul. Cindy e mătușa."

"Bun venit în familie, micuțule!" tata îl mângâie, iar Loki începe să dea din coadă fericit și să latre de mai multe ori.

"Ar trebui să mă întorc în camera mea să mă îmbrac. Ne vedem la cină!"

Urc în dormitor. Îmi deschid cadoul și umblu pe el cu grijă. Loki a stat lângă mine în pat tot timpul ăsta, dormind.

Eeteeweetee ♡: Ce mai fac îngerașul meu și Loki?
Alissa: Nimic interesant
Alissa: Doar îmi deschid cadoul de la mama și tata
Alissa: Iar Loki doarme lângă mine
Eeteeweetee ♡: Poți să îmi trimiți o poză?

Îi fac poză cățelului de lângă mine și i-o trimit.

Eeteeweetee ♡: Mă refeream cu amândoi

Îmi dau ochii peste cap și chicotesc. Fac ceea ce îmi cere.

Eeteeweetee ♡: Mi-e dor de tine
Alissa: Ne-am văzut ultima dată acum câteva ore
Eeteeweetee ♡: Ei bine, încă te văd
Alissa: Cum așa?
Eeteeweetee ♡: Editez video-ul de azi. Ai ieșit perfect în toate cadrele
Alissa: Asta pentru că sunt perfectă
Eeteeweetee ♡: Mâine ce faci?
Alissa: Salon toată ziua. Nu uita că am balul seara
Eeteeweetee ♡: Speram să te văd mai devreme
Alissa: Lasă că o să avem destul timp toată noaptea
Eeteeweetee ♡: O să încerc să rezist până atunci
Eeteeweetee ♡: Trebuie să ies Eeteeweetee ♡: Grayson iar începe să comenteze că îmi ia zece ore să editez un video
Eeteeweetee ♡: Te iubesc!
Alissa: Și eu!

It's Complicated // Dolan TwinsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum