Capitolul 28

157 10 3
                                    

"Ce mama naibii faceți voi aici?" vocea nervoasă a lui Ethan tună în baie. Opresc dușul și încerc să mă acopăr.

"E-Ethan, eu..."

"Nu îmi vine să cred! Cu fratele meu? Pe bune?"

Începe să râdă sarcastic. Nici măcar nu se poate uita la noi.

"Jur că nu e ceea ce crezi tu. Am crezut că tu erai și..."

"Păstrează-ți scuzele pentru cineva căruia îi pasă. Și, Grayson, în caz că vrei să știi ce treabă am avut, a trebuit să cumpăr câteva lucruri și să îi iau pe mama, tata și Cameron de la aeroport. Au venit în vizită."

Și când credeam că nu poate fi mai rău de atât.

Iese din baie. Eu încep să plâng. Sunt o persoană oribilă. Știam că va veni ziua asta. Dar... Nu eram pregătită. Trebuia să îi spun. Trebuia să verific. La naiba, chiar trebuia să fac asta!

Grayson iese din duș și se șterge cu un prosop din dulap, apoi se îmbracă. Eu mai stau vreo cinci minute până să mă potolesc de-a binelea din plâns. Mă usuc și eu, apoi îmi iau hainele curate pe mine. Verific în oglindă să nu se vadă că am plâns și mă spăl pe față până când își revin ochii puțin la normal.

Ies din baie și îmi strâng lucrurile în ghiozdan. Trag aer adânc în piept, apoi părăsesc camera lui Ethan. Nu așa voiam să-i întâlnesc părinții.

Intru în sufragerie și mă chinui să zâmbesc. Gemenii deja râd și glumesc cu familia lor, dar pot să simt tensiunea dintre cei doi. Și toate astea din cauza mea. Eu sunt de vină.

"Bună ziua!" spun timidă și atrag privirile tuturor spre mine.

"Alissa! Ce dor mi-a fost de tine!" Cameron mă îmbrățișează strâns. "Am auzit că ți-ai scos mâna din ghips azi."

"Așa e."

Cameron așteaptă ca Ethan să mă introducă, dar n-o face. Așa că ea e nevoită să facă asta.

"Mamă, tată, ea e Alissa, iubita lui Ethan." corecție, fosta infidelă iubită. "Alissa, ei sunt Sean și Lisa, părinții noștri."

Dau mâna cu fiecare în parte și zâmbesc cât de larg pot. Și fals.

"Mă bucur să vă cunosc!" le spun, abținându-mă să nu mă uit la Ethan.

"Și noi la fel. A trecut ceva timp de când nu am mai întâlnit o iubită de-a lui Ethan." sunt o fostă, dar mă rog.

"Îmi pare rău că nu mai pot să stau, dar am primit mesaj de la sora mea. E singură acasă și a zis că a stricat ceva în casă."

"Ethan, Grayson, vă sună asta cunoscut?" zice Cameron și râde. Mă forțez să zâmbesc.

"Nu e nimic, Alissa. Oricum mai stăm în oraș câteva zile."

Pun ghiozdanul jos și mă încalț.

"La revedere!"

M-am uitat special la Ethan când am spus asta, sperând că se va uita la mine. Privirea lui era undeva în podea.

Ies din apartament și mă duc în stația de autobuz. O sun pe Sarah imediat și îi povestesc tot, cu lacrimi în ochi. Ea nu mi-a spus absolut nimic. Pur și simplu a tăcut. A schimbat repede subiectul și s-a plâns de cât de enervante sunt fetele de acolo. După ce am terminat de vorbit cu ea, a urmat Claire. Ea mi-a zis că ar trebui să îi dau ceva timp până să vorbesc din nou cu el. Și are dreptate.

Închid telefonul înainte să intru în casă. Nu vreau ca niciuna din cele trei enervante să îmi audă conversația.

Mă descalț de adidași lipsită de viață. Tot așa urc în camera mea. Din fericire nu mă întâlnesc cu Cindy, Tasha ori Camila.

It's Complicated // Dolan TwinsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum