"Hey, Sarah! Ce faci?"
"1. Ce cauți la TRL? 2. Nu aveai acum facultate? 3. De ce se uita Ethan așa la tine? 4. Ce dracu' se întâmplă?"
"Uhm, am venit cu Judy și David la TRL. Nu știu de ce se uita el așa la mine. Și nu se întâmplă nimic."
"Alissa, nu mă minți! Știu că ai vorbit cu el înainte de emisiune."
"Ce? De unde?"
"Aha! Știam eu! Acum, spune-mi despre ce ați vorbit."
"Sarah, nu pot să vorbesc acum. Sunt mulți fani care, chiar dacă nu se vede c-o fac, ascultă conversația. Te sun când ajung acasă."
"Îți jur că dacă n-o faci vin și te strâng de gât."
"Și mie mi-a fost dor de tine, Sarah!"
Îi închid și o anunț pe Judy că mă duc până la baie. Mai am patru minute să mă duc la Ethan, să vorbesc cu el, și să mă întorc.
Merg liniștită mai întâi până ies din văzul tuturor, apoi alerg către cabina lor. Mai mulți angajați mi-au zis că nu am ce căuta pe aici, dar i-am ignorat. Doar de ei nu am chef acum.
Intru peste ei și amândoi tresar speriați. Ethan aproape a scuipat apa pe care o bea.
"Nu m-a urmărit nimeni până aici. Am trei minute să vorbim."
"Despre?"
"În primul rând, mulțumesc că ai schimbat subiectul atunci. În al doilea rând, Ethan, te rog, nu te mai uita la mine. Atragi atenția asupra mea. Până și Tamara și Matt au văzut asta."
"Ok. Îmi pare rău."
"În fine. Succes în continuare!"
Ies din cabină și alerg înapoi în platou. Îmi fac loc printre persoane și ajung într-un final la Judy.
"Iar ai fost la Ethan, nu?" mă întreabă ea la ureche.
"Am fost la baie, ți-am zis."
"Cum spui tu, Alissa."
°°°
Număr Necunoscut: Eu și Grayson mergem să mâncăm undeva după emisiune. Vrei să vii?
Ăsta trebuie să fie Ethan. Da, i-am șters numărul. Mă rog, Sarah a făcut-o, cât eu dormeam.
"Judy, avem treabă mai târziu?"
"În afară de posibilele teme pe care le ai și tu, nu. De ce?"
"Trebuie să mă duc să îmi iau ceva pentru un referat."
"Ce?"
"Uhm, foi." pe bune? Foi?
"Avem acasă." se apropie de mine și îmi vorbește în șoaptă. "Vrei să mergi undeva cu Ethan?"
"Nu..." prelungesc vocala și nu mă mai uit la ea. "Bine, fie, da."
"Alissa, mama ta a spus-"
"E doar prânzul. Ori gustarea de dinainte de cină. În fine. Te rog! Nu fii și tu ca și mama, tata, Cindy, Sarah și Claire! M-am săturat de astfel de persoane!"
CITEȘTI
It's Complicated // Dolan Twins
FanfictionAlissa Windsor este iubita lui Ethan Dolan de șase luni. Lucrurile par să fie minunate, până când geamănul acestuia se bagă în relația lor, sentimentele pentru adolescentă crescând pe zi ce trece.